Karlsson Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Vad gör egentligen .col-filen för bilar, det har ju nåt med kollisioner att göra men en närmare förklaring skulle sitta bra. Frågar därför att med en bil jag laddade ner följde också en .col-fil som rekomenderades att lägga in, och då vill jag veta om det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Hehe jag är lite sen men. (:!!! Det är filer som gör objekt solida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 e inte de collor? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 e inte de collor? (:!!! nopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 nopp! ok då vet ja de (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts