eClipz Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hej igen! Jag lyckas aldrig bra i vice city vad det gäller att lägga in nya saker, jag har precis laddat hem den feta skylinern som Super supra gjort och installerat den. Jag får dock inte fram neonlyset och de blå-vita färgerna på bilen Kan ngn vara bussig att tala om för mig hur man gör så allt funkar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 För att få fram neonlyset så måste du ha viceTXD och läsa readme.. jag orkar inte förklara.. och du kan inte överstätta hotring.. den kan inte blir vit.. () om du har den.. deluxo.. den har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 För att få fram färgerna så måste du ändra färgkoden på bilraden i carcols.dat. Färgkoderna står högst upp i dokumentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 1. för att få fram rätt färg till bilen så lägg in den här raden i carcols.dat och hitta den bilen du har ersatt skylinen med. "bilnamn" 1,1, 0,0 eller den som jag har: sabretur 1,1, 0,0 2. Installera neon ljus behöver du "VICE TXD" och med den öppnar du PARTICLE.txd i models mappen. Leta sedan efter "shad_car" och ta sedan replace och ersätt bilden med alphan och BMP´n. (det blev väl rätt nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 SuperSupra: Du säger att man ska lägga in 1,1, 0,0 i carcols efter bilnamnet men ska ja ta bort dom andra siffrorna eller ska ja lägga siffrorna före dom gamla? :'( Måste få rätt på Skylinen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 SuperSupra: Du säger att man ska lägga in 1,1, 0,0 i carcols efter bilnamnet men ska ja ta bort dom andra siffrorna eller ska ja lägga siffrorna före dom gamla? :'( Måste få rätt på Skylinen!!!! Du ska byta ut dom annars kan bilen bli i orginalfärgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Tack så mycke supersu... ja menar GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts