Phoenix_89 Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Eftersom många av er inte hänger på mafia forumet så får jag väl visa min sida här. Jag vill att ni ska främst kolla på designen och döma Sidan är inte klar ännu, menyerna är det som du ser. Mafia the game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 oops, såg inte att detta var: Allmänt gta snack Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Snygg design och bra tema! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Varför har du (delvis) härmat designen på http://lostheaven.co.uk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det jag gjorde var ju att ta de där två huvuden, eftersom lostheaven sidan stängs så använde jag dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det jag gjorde var ju att ta de där två huvuden, eftersom lostheaven sidan stängs så använde jag dem... Hört talas om Copyright ©? Det spelar ingen roll att sidan ska läggas ner, det är ändå deras bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Spela inte smart, försök att kontakta dem, det är fan omöjligt. Går ju fan inte, ge mig hans email så ska jag fråga. Det var inte han som gjorde huvudet heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Lite onödigt att göra en sida man inte kan göra nånting på . Dumt att sno design EDIT Vilket format är sidan kodad i? Redigerad 27 oktober, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jävla idiot stal jag designen? NEJ! jag tog bara två ansikten... SOM INTE ENS ÄR DERAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Hur går det med sidan !? Hoppas du blir hostad (eller vad det heter) Keep up the good Work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 snygg! du gjorde en annan snygg design en gång kommer jag i håg! du kan ju göra gtasajtens fast hultan är också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Jävla idiot stal jag designen? NEJ! jag tog bara två ansikten... SOM INTE ENS ÄR DERAS Lunga ner dig . Jag säger ju för fasen vad jag vill jag tycker du har snot design så får jag väll tycka det. Vems är då logon? Säger som Zyber vet du vad Copyright © är? vilket pucko! Redigerad 29 oktober, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Du får tycka det, men säg det inte till allmänheten... för att det inte är sant. Du får inte säga vad du vill om andra.... FATTAT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jävla idiot stal jag designen? NEJ! jag tog bara två ansikten... SOM INTE ENS ÄR DERAS Spelar ju ingen roll om det är deras eller inte, du har ändå tagit dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Eftersom många av er inte hänger på mafia forumet så får jag väl visa min sida här. Jag vill att ni ska främst kolla på designen och döma Sidan är inte klar ännu, menyerna är det som du ser. Mafia the game helbra!! ser ut att bli en väldigt välsorterad sida!! PS. två digitala foton som man "lånat" är inget att bråka om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 stulit är ett bättre ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Kan ni vara mer avundsjuka? DE HAR INTE GJORT BILDERNA, FATTAR NI??? OCH KONTAKTA DEM OM DET GÅR! HELT OMÖJLIGT!!!! Jag har försökt, Plus att de lägger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 sluta bråka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Kan ni vara mer avundsjuka? DE HAR INTE GJORT BILDERNA, FATTAR NI??? OCH KONTAKTA DEM OM DET GÅR! HELT OMÖJLIGT!!!! Jag har försökt, Plus att de lägger ner Det är ingen ursäkt. Men sidans nyheter var ju väldigt omväxlande. Redigerad 29 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Det stämmer som han säger, så varför bråkar ni? Det är ju knappast lostheaven som har copyright på dem bilderna. Det är ju illusion softworks som har det.... Snygg sida föresten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts