eClipz Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hej! Jag har ett litet problem i vice city. Alltid när jag installerat ett nytt fordon så blir fälgarna så f*rbannat små! varför blir det så ? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Du behöver DMagic1 Wheel Mod v3.0. Finns på www.gta-action.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eClipz Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag har redan wheelmod men det jag har problem med är att hjulen blir små. Dom ser ut som dom ska göra med dom bli skitsmå. VArför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Då får du öka hjul storleken, det kan du enklast göra om du skaffar careditor 1.4 som jag använder, där kan du ändra allt som har med bilen att göra, fart, styrning och därmed Hjulstorleken Heter (wheelscale) där du ska ändra. Car editor 1.4 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts