vicecity Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Hur flyger man dodo på playstation 2. När jag flyger så kraschar jag direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 ÅÅÅÅÅ titta på StelliZ signatur! det finns 10000000Trådar om detta Gå in på allmänt snack sen överst rubriken nybörjare... (Eller Arvids signatur hans gtasajt har guider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Tack! Det e rätt svårt här i början tyck ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ok förstår dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag kan ju säga att de är näst in till omöjligt att flyga dodon på PS2! Men här är en ganska bra guide, fast man krashar lik förbannat precis innan Staunton Island! ]http://www.gta3.com/?zone=articles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag har kunnat flyga i 62 sekunder... sen bara sprängdes planet... vet ej varför... bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 På PS2?? Jag har flugit 33sek men då landade jag på kansten vid staunton island och ner i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 På PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Flyg en stund med dodon, gör gärna lite coola svängar eller trick och tryck sedan på F1 så ni ser filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 De går inte på PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 De går inte på PS2!!!! Tog första bästa dodo-topic, det hade ju varit dumt att starta en ny för att säga det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag flög ju en liten bit. Jag läste på PC_guiden om hur man gör och jag gjorde lika dant bara att ja tryckte ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Du måste räta ut planet ganska fort!! Kolla Stellhell´s signatur, där finns en giude hur man flyger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts