J-coop Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Själv tittar jag mest på TV 4 tror jag eller kanske CANAL + (Vote: TV 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Cartoon Network ( ) Naeee.... Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 För mn del är det mest tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Canal+ eller extremsprots jag tycker om att se när dom ramlar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Kanal 5, dom har ju några skitbra serier/program/filmer, men tyvärr också dåliga som masterplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 vote: Kanal 5 vigge89: masterplan äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Kanal 5 eller Discovery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Vote: Kanal 5, kollar på den mest nuförtiden. Förut så kollade jag nog mest på TV3 men de suger ju nu förtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Vote:Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 extreme sports är svin grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 har bara 1an 2an 4an och en hög danska kanaler :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Tv 3 och discovery BTW, ska nån se Beck - Kartellen på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 ZTV, Tv3, Kanal 5 och 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Vote: Kanal 5. Vigge89: Masterplan äger ju... Bäst just nu, förutom Vänner. Kanal 5 har faktiskt dom bästa serierna, filmerna och programmen. Förut tyckte jag att det var 3an som var bäst... Men, som nån redan sagt, så suger den nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Håller mig inte till någon särskild kanal, går det någon bra film eller program så kollar jag på det oavsett kanal... Jag tycker också att TV3's qualitet på programen sjunkit, förut kollade jag mycket mer på trean, men nu har dem inga roliga program, nån bra film ibland men mer är det inte... TCM, och Discovery-kanalerna är nog favvokanalerna i alla fall... Blev en Null Vote här altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Oj... "Zappar" mellan- ZTV, MTV, TV3, TV1000, Cinema, 4:an...och några till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 SVT sänder ju mina två favoritprogram Vita Huset och Sopranos, så... Kollar även på 3:an och 4:an en hel del. ZTV ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Kanal5 och canal+ men mest på discovery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts