Hultenius Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Forumets klocka är omställd till vintertid. Klart slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Forumets klocka är omställd till vintertid. Klart slut! Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Bra! w0rd!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Ok.....fast ja tror det är/var fel på den innan den går en timme före eller efter.. iaf för mig..men ja vet itne om det är så nu 09:33 det var ju konstigt Redigerad 26 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Forum klocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ok.....fast ja tror det är/var fel på den innan den går en timme före eller efter.. iaf för mig..men ja vet itne om det är så nu 09:33 det var ju konstigt Hört talas om GMT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Nej det har ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 bra, min klocka ställs om automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ok.....fast ja tror det är/var fel på den innan den går en timme före eller efter.. iaf för mig..men ja vet itne om det är så nu 09:33 det var ju konstigt För mig är det 10:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Forum klocka? Tiderna när man postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hur kommer det sig att så många avtars ändrats till "jultema"? Har jag missat något eller? (Har inte varit så aktiv sista tiden...) Min avtar är nog svår att ge jultema... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hur kommer det sig att så många avtars ändrats till "jultema"? Har jag missat något eller? (Har inte varit så aktiv sista tiden...) Min avtar är nog svår att ge jultema... Se här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts