NiExun Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillepille Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 3.55 på den längsta. Antar att det e den du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) 3.55 på den längsta. Antar att det e den du syftar på. vilket sammanträffande, jag har exakt samma tid!!! *EDIT* på den längsta menar ja Redigerad 30 oktober, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag brukar ladda ner 100% save game och slå deras tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 3:35 med toyota supran som jag har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 runt 50 sek med hotring racern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahias Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hur gör man för att raca då? Jag har varit förbi sunshine autos och tittat lite, men jag hittar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Du måste nog köpa det först tror jag. Hursomhelst, på baksidan av sunshine autos ligger det ett gäng garage och där skall det även finnas en karta över Vicecity med ett rosa fält bredvid(under taket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahias Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Du måste nog köpa det först tror jag. Hursomhelst, på baksidan av sunshine autos ligger det ett gäng garage och där skall det även finnas en karta över Vicecity med ett rosa fält bredvid(under taket). Det står att jag inte kan köpa när jag försöker. Sen finns det en karta där, men inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det står att jag inte kan köpa när jag försöker. Sen finns det en karta där, men inget mer. du har intre råd med de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fillepille Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jaha! på den korta har jag 45 sekunder..men det går att åka snabbare..hade inget perfekt race. kring 40 borde va minimal tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) . Redigerad 30 november, 2009 av NiExun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 jag har fått 3,50 på den största Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) du har intre råd med de har du klarat uppdraget "shakedown" då? *EDIT* green goblin, santek: jag menar inte er Redigerad 30 oktober, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts