Mikolan Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag har s-video in på datorn och har kopplat tv'n till den, viket program sak jag ha för att spela in med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 använd programmet som földe med ? (psst winTV om du har win) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 fick inte med nåt program . e itne säker om det e S-Video in kan vara ut, men kopplar jag den till tv'n får den iallafall ingen utsignal från datorn :/ (det e inget fel på kabeln och tvn stöder S-VHS) hittade inget på winTV bara en massa kort man kunde köpa, jag behöver bara ett program som kan snappa upp signalen och spela in. (ska spela in VC stuntfilmer från ps2!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Pinnacle studio 8 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 kolla om det är TV-ut, eller TV-In, gå in på egenskaper på skreivbordet, sen avancerat, där borde det stå saker om det.. (förhoppningsvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts