Arman Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Nu har jag gjort en liten lista på dem kommande filmerna: Peter Pan 2003 Slår inte Hook iallfall! Denna filmen har ganska okända skådespelare! Yakuza 2004 Steven Seagal i huvudrollen = b-film! Mission Impossible 3 - MI3 2005 Tom Cruise spelar som vanligt, Ethan Hunt! Die Hard 4: Die Hardest 2004 Som vanligt spelar Bruce Willis polismannen John Mclane. Superman 2005 Vi har väl alla sett den klassiska varianten av Stålmannen, men 2005 kommer en häftigare "version" av klassikern! Mask - Son of the Mask 2004 Komikern och skådespelaren Jamie Kennedy kommer att spela "Masken". Jurassic Park 4: Extinction 2005 Steven Spielberg vänder sig tillbaka till "Dino-DNA:et" igen, tillsammans med Sam Neil och Jeff Goldblum! ... jag uppdaterar snart! Redigerad 6 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Dom kommande filmerna? Som du ser fram emot då eller? Jaime Kennedy Rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Lägg in Kill Bill (premiär 3:e december och 16:e januari för första respektive andra delen) och Sagan om Konungesn Återkomst (17:e demcember)!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) heter den inte "Die Hard 4:Die Hardest"? Redigerad 26 oktober, 2003 av Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 heter den inte "Die Hard 4:Die Hardest"? nä... jag har också kollat på Internet Movie Database och där står det Harder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Lägg in Kill Bill (premiär 3:e december och 16:e januari för första respektive andra delen) och Sagan om Konungesn Återkomst (17:e demcember)!.. Alla vet väl att dem kommer komma...! Jag skriver bara dem som kommer om några år! Dom kommande filmerna? Som du ser fram emot då eller? Nä... dem kommer på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) heter den inte "Die Hard 4:Die Hardest"? Tvåan heter ju Die Hard 2 : Die Harder, skulle jag säga. Trean Die Hard : With A Vegeance (stavning?) Lägg till Matrix Revolutions och Mission Impossible 3 Redigerad 27 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Matrix Revolutions w0rd! Någon som vet när den ska komma ut? November var det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) w0rd! Någon som vet när den ska komma ut? November var det väll? 5e november **EDIT** har för mig biljetterna släpps imorgon Redigerad 27 oktober, 2003 av Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 5e november Weee! Inte ens 2 veckor tills dess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Weee! Inte ens 2 veckor tills dess! tycker inte om matrix filmerna. fast jag har aldrig sätt en men blade filmerna är nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 nä... jag har också kollat på Internet Movie Database och där står det Harder! Die Hardest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 fast jag har aldrig sätt en Då har du verkligen missat något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 JA!!! Jurassic Park 4! och med Steven Spielberg som regissör denna gång hade ingen aning om detta... :"> Ser också fram emot Die Hard 4: Die Harder... ...eller vad den nu heter Bra jobbat Arman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 tycker inte om matrix filmerna. fast jag har aldrig sätt en men blade filmerna är nåt liknande Blade filmerna är verkligen inte som Matrix filmerna. Har inte en enda likhet i sig. Matrix-triologin är väldigt olikt alla andra filmer. Absolut värt att se, iallafall ettan. Reloaded är inte lika bra som ettan... Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Blade filmerna är verkligen inte som Matrix filmerna. Har inte en enda likhet i sig. Matrix-triologin är väldigt olikt alla andra filmer. Absolut värt att se, iallafall ettan. Reloaded är inte lika bra som ettan... Men men. Ettan var klart bäst, men Reloaded innehåller många fler coolare scener! Scenerna på motorvägen t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Reloaded innehåller många fler coolare scener! Scenerna på motorvägen t.ex. Håller med till 100%!. Men ingenting kan ta scenerna från ettan, i huset. Asså, typ banken eller vad det är. Neo och Trinity går in, och börjar meppra allt och alla. Väldigt mycket "äg" över dom scenerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 JA!!! Jurassic Park 4! och med Steven Spielberg som regissör denna gång hade ingen aning om detta...:"> Ser också fram emot Die Hard 4: Die Harder... ...eller vad den nu heter Bra jobbat Arman! jaaa ska också se den. har all tre på vhs! undra hur fyran kommer vara. trodde inte att de skulle komma en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Alla vet väl att dem kommer komma...! Jag skriver bara dem som kommer om några år! Nä... dem kommer på riktigt! Det är klart jag vet att dom kommer... Men jag undrade om det var sådana filmer som du såg fram emot... Men jag fick reda på att det var filmer som...inte så många kanske visste om skulle göras...oväntade uppföljare osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 längtar efter jurrasic park 4 och die hard 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts