Erik HK Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 är det du som har gjort modellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nope!! den är converterad från (tror att det är race driver) spelet, men jag har gjort hela texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jag får bara mini hjul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Använd careditor 1.4 och fix det där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 OTROLIGT snygg! Laddar ner på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 bara för att vara pessimist! i filmen sitter ju ratten på höger sidan! älskar att hitta fel... muhahahahhahahahhahahahhahahhahhahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Så här e min har i gult med gröna dekakaler och orginal och grön med svarta dekaler Redigerad 27 oktober, 2003 av AZI PAZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 hehehe!! röd skyline med gröna dekaler!! Du får allt ändra på carcols.dat Lägg in det här ( sabretur 1,1, 0,0 ) så kommer bilen att bli svart och i orginal färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 E det någon som vet om man kan lägga till lysrör under speciella bilar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 E det någon som vet om man kan lägga till lysrör under speciella bilar ? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11029 Tror du kan hitta svar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 hehehe!! röd skyline med gröna dekaler!! Du får allt ändra på carcols.dat Lägg in det här ( sabretur 1,1, 0,0 ) så kommer bilen att bli svart och i orginal färg! Jag har bytt den mot hotringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) filmen kommer komma ut snart jag längtar.. jag tror inte att jag ska ha bilen, men den va snygg. EDIT* min 800 post Redigerad 31 oktober, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 filmen kommer komma ut snart jag längtar.. jag tror inte att jag ska ha bilen, men den va snygg. filmen har väl redan kommit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 filmen har väl redan kommit?? Inte på video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 hehe kom just på varför jag har sett den.. jag ha *censur* ner den å *censur* den på dvd hrrm hrrm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Roflmao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Öppna en sida med dina bilar! Den skulle sllå igenom tror jag faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Öppna en sida med dina bilar! Den skulle sllå igenom tror jag faktiskt! håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts