Super Supra Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Den finns nu att ladda ner på: www.gta-action.com http://www.mbmission.com/photoalbum/albums/userpics/Nissan.skyline.r-34.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 F*N så snygg den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jävlar så fin blir sugen på att installer och moda såna bilar. Kan du någon bra bil sida super supra? Betyg av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Den ska väll inte vara blå eller: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/mina/bla.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 1. se till att skaffa "Dmagic wheel mod 3" så att hjulen blir snyggare. 2. varör bilen är blå, det får du ändra i carcols.dat filen, MÅLA OM DET SÅ KOMMER ORGINALET.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Fan ni är j grymma på å modda bilar Ke3p üp Da Go0d Wörk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag vet var din postlåda bor Super Supra Föresten... Är det meningen att det ska vara blått på högra änden av vingen? Bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 det ska nog vara så.för om man kolla någa på bilden från höger ser man att skinen fortsätter ut på vingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 GTA3mods har hittat din bill också. du är känd nu spuer supra Länkhttp://www.gta3mods.de/gta3_cars.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 det ska nog vara så.för om man kolla någa på bilden från höger ser man att skinen fortsätter ut på vingen Bara undrade för det ser en aning wicked ut... Skulle de inte vara snyggare o göra hela vingen blå som i filmen? Eller du snikrar kanske på en vinge som ör mer lik filmens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 se till att skaffa "Dmagic wheel mod 3" så att hjulen blir snyggare. vart hittar jag Dmagic wheel mod 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Den finns nu att ladda ner på: www.gta-action.com http://www.mbmission.com/photoalbum/albums/userpics/Nissan.skyline.r-34.JPG GRYMM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 grym kan man ha de till GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Snygg vet någon när filmen kommer ut på vhs och dvd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Angående det blåa på vingen är redan redigerat in den nerladdningsbara versionen, det är bara det att bilderna är tagna innan jag fixade vingen!! Så vingen är helt blå som den riktiga skylinen. det kommer en bättre version som har de riktiga logotyperna på motorhuven och jag ska försöka fixa inredningen oxå. (och lite till) (2 fast 2 furious filmen kommer om ca: 1 månad, tror att det är mindre.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 den funkar inte för mig :'( så fort jag åker till sunshine autos så hänger sig spelet :'( hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 den funkar inte för mig :'( så fort jag åker till sunshine autos så hänger sig spelet :'( hjälp har du orginal vicecity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 japp jag har fått det att funka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 När jag ska lägga in neon lysena så hittar inte jag Shad_carm i vice txd/particle.txd vart är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts