HemuleN Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag tycker att Gtasajten borde ha en Wap sida också. Har pm'at Hultan om detta men ännu inte fått något svar. HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Det skulle ju vara bra, men det är säkert ganska dyrt att laga en sån, och kanske en aning onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Vad är Wap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag har svarat på HemuleNs PM men jag skriver svaret även här. GTAsajten kommer att få en wapsida nångång men det är väldigt låg prioriterat just nu. Då servern stödjer WAP så lär det inte vara några problem men det lär bara bli en liten sida där man kan läsa de senaste nyheterna. Tror inte många kommer att använda WAP när det finns dator och internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag har svarat på HemuleNs PM men jag skriver svaret även här. GTAsajten kommer att få en wapsida nångång men det är väldigt låg prioriterat just nu. Då servern stödjer WAP så lär det inte vara några problem men det lär bara bli en liten sida där man kan läsa de senaste nyheterna. Tror inte många kommer att använda WAP när det finns dator och internet. Jag skulle iaf använda det, min gamla Nokia 3330 har wap, så det skulle gå fint. Skulle vara mycket praktist att använda när jag är ute på sommarstugan på sommaren och inte har internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ferkurz: "internet" i mobilen btw, hade inte gtasajten en wapsida nångång i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jo ja har oxå för mig dom hade nått om Wap? okej tack för svaret kaller Btw bra singantur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Ferkurz: "internet" i mobilen btw, hade inte gtasajten en wapsida nångång i tiden jo dom hade en gta2 sida ska leta efter adressen Här Redigerad 27 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Det är inte så svårt att fixa wap. typ lika svårt som att göra en vanlig .txt sajt BTW, jag gillar inte wap riktigt... hade 500 på mobilen... Glömde knapplås ... råkade trycka på wap... inga pengar kvar sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 BTW, jag gillar inte wap riktigt... hade 500 på mobilen... Glömde knapplås ... råkade trycka på wap... inga pengar kvar sen! Usch... det var tråkigt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Det är inte så svårt att fixa wap. typ lika svårt som att göra en vanlig .txt sajt BTW, jag gillar inte wap riktigt... hade 500 på mobilen... Glömde knapplås ... råkade trycka på wap... inga pengar kvar sen! Ojojoj riktigt dyrt... Tur att det inte hände mig... synd för dig visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Det är inte så svårt att fixa wap. typ lika svårt som att göra en vanlig .txt sajt BTW, jag gillar inte wap riktigt... hade 500 på mobilen... Glömde knapplås ... råkade trycka på wap... inga pengar kvar sen! därför man har gprs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Min polares knapplås brukade låsa upp sig i hans trånga ficka så ibland ringde han hem! Redigerad 3 november, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts