juvanile Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag kommer fan inte förbi uppdraget demolitian man nån som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juvanile Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Om någon hade ett save game direkt efter uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Du sparar pengar tills du kan köpa en joystick, sen kan du köra. Börjag längst ner, sen mördar du alla arbetare med rotorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juvanile Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 det är väll onödigt bara för 1 enda uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 det är väll onödigt bara för 1 enda uppdrag det blir lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 börja högst upp, det tycker jag är enklast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 du kan ju vänta lite med det uppdraget ...sen gör du det när du känner dig redo för helikoptern.du kan övar på stor det är lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juvanile Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag tycker den radiostyrda helikoptern är svårare att styra men är det ingen som kan fixa ett sparat spel precis efter det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag hade också stora problem med det uppdraget, körde det minst 5 ggr utan att klara det. Men sen spelade jag inte VC på ett tag, och när jag väl startade det igen så tänkte jag köra uppdraget bara på skoj. Såklart att jag klarade det skitlätt då Tips: Ta det lugnt, bli inte frustrerad om du inte klarar det. Om du kör med numpaden så håll ned nian hela tiden när du flyger, det går fortare. Tiden går inte igång förrän du plockar upp en av bomberna, varför inte åka in utan en bomb och kolla läget, kanske döda lite arbetare med rotorbladen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juvanile Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 det är just det jag provat typ allt skitmånga gånger men det går ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts