Edde_Powe Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Hur ska man göra för att klara The Driver på Malibu Club, när du kör Sentinentel och han kör Sabre Turbo?!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Övning ger färdighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 wtf!? jag klarade det på första försöken, är det bara jag som är bra eller ni som är skit dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag klarade det på första försöket, men sen när jag skulle köra uppdraget igen på en annan savegamefil så klarade jag det inte på sex försök! Hade tur första gången då motståndaren körde in i ett hörn och fastnade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 hade problem med de uppdraget! men sedan klarade brosan de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Går mycket ut på tur! Det lönar sig inte att byta bil tycker jag iaf, det som lönar sig är att försöka skjuta sönder Hill´s bil så mycket som möjligt, sen får han problem med poliserna. Hoppas att det här hjälper nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Asso nu har jag försökt typ 10 gånger och jag klarar det inte!!! snälla mer tips!!! Poliserna går bara på mig och inte på HILL!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 26 oktober, 2003 av Edde_Powe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Asso nu har jag försökt typ 10 gånger och jag klarar det inte!!! snälla mer tips!!! Poliserna går bara på mig och inte på HILL!!!!!!!!!!!!!!! jag vet dom är lite knasiga, men de finns inga fler tips! de är bara till att köra grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Asso nu har jag försökt typ 10 gånger och jag klarar det inte!!! snälla mer tips!!! Poliserna går bara på mig och inte på HILL!!!!!!!!!!!!!!! aa om du inte vill fuska så.. men vem vill det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) klarade de på andra försöket SMÅTIPS: -försök inte preja eller skjuta sönder hillys bil! den é skottsäker enligt PCgamer -vingla inte, försök köra så rakt som möjligt (typ att du tar en kurva utan att sladda och inte ta stryk från hilly o.s.v -bry dig inte om snutarna, håll dig i närheten till hilly, så får han mest spö . PS. på första försöket när jag skulle ta kurvan vid sjukhusen så kom de en snut bil från höger och vänster båda kolliderade eftersom jag bromsade lite men jag låg ändå långt bakom hilly så var ändå inte så "kungligt" Redigerad 26 oktober, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Min bror klarade det när hilary fasnade i en mini bro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 -försök inte preja eller skjuta sönder hillys bil! den é skottsäker enligt PCgamer Jag tog mingun och sprayade lite på Hillarys däck, det funkade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag tog mingun och sprayade lite på Hillarys däck, det funkade iaf de gick för mig också iaf skjuta punka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Ta en snabb bil och ställ den i första svängen till höger, sen är det bara köra om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edde_Powe Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nu har jag klarat det ,,,, Detta uppdraget är svårt så här är en guide hur du ska klara det: 1. Första svängen vid bron ska du försöka köra in i hans sida när han svänger. 2. När du ska svänga i kurvor, bromsa inte; lätta på gasen och sväng. Detta är det enda du behöver veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nu har jag klarat det ,,,, Detta uppdraget är svårt så här är en guide hur du ska klara det: 1. Första svängen vid bron ska du försöka köra in i hans sida när han svänger. 2. När du ska svänga i kurvor, bromsa inte; lätta på gasen och sväng. Detta är det enda du behöver veta!! Jag fattar inte varför så många tycker det är så svårt, det är ju skitlätt! Bara man får en bra start så är det ju bara att köra på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag fattar inte varför så många tycker det är så svårt, det är ju skitlätt! Bara man får en bra start så är det ju bara att köra på! jag tycker de é en av dom roligaste uppdragen speciellt när man får de på malibu club phil:but wee need a driver!! ken:i can drive!! phil:ha,ha,ha you drive? now i call a men and his proffessional nåt i den stilen var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 haha de där uppdraget e så jävla lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Första gången jag körde det så kom jag först i mål men Hill hade tydligen dykt ner i ån så jag fick köra en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts