Mr GTA Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag har klarat vice city och jag har upptäckt att det finns vissa belöningar: nya kläder, 3 livvakter, haunter i ocean beach, Oändlig ammunition, 200 i bodyarmor, 200 i liv. Finns det fler belöningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Bilar du kör kan ta dubbelt så mycket skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Man kan springa fort hu länge som helst och tåla eld, det är det jag kommer på just nu Förövrigt måste jag tacka dig för att du kan stava bättre än de flesta här som gör bland sin första post... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Man kan springa fort hu länge som helst och tåla eld, det är det jag kommer på just nu Springa hur fort som helst får du när du klarat Paramedic lv. 12. Tåla eld får du när du klarat Firefighter lv. 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Springa hur fort som helst får du när du klarat Paramedic lv. 12. Tåla eld får du när du klarat Firefighter lv. 12. Jo, men man måste ju klara dem för att få 100 %, så tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jo, du har nog rätt på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Får man inte tre livvakter i belönig om man spelar det på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Får man inte tre livvakter i belönig om man spelar det på PC? Han skrev ju det i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woodis Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Är det någon som kan skriva upp alla belöningar, och hur man får dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Det här är alla belöningar jag kommer på just nu. 150 Armor - Vigilante level 12 150 Health - Pizza boy level 12 Fire Proof - Firefighter level 12 200 Armor/Health - 100% Infinite Ammo - 100% Fast Reload - 45 poäng på skjutbanan Infinite Run - Paramedic level 12 Hydraulik på taxibilarna - 100 taxi missions Bodyguards - 100% Hunter i ocean beach - 100 HP + Story Skimmer - Dildo Dodo Bloodring bangers utanför stadion - Bloodring Deluxo - lista 1 vid sunshine autos Sabre Turbo - lista 2 vid sunshine autos Sandking - lista 3 vid sunshine autos Hotring Racer - lista 4 vid sunshine autos Body Armor - 10 HP Chainsaw - 20 HP Python - 30 HP Flame Trower - 40 HP PSG-1 - 50 HP Minigun - 60 HP Rocket Launcher - 70 HP Sea Sparrow - 80 HP Rhino - 90 HP Hunter vid militärbasen - 100 HP eller story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts