*kiid* Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Hur gör ni för att få såna bilder under ert namn när ni skrivit något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Finns på "your control panel" uppe under bilden där de står gtasajtens forum!! Så väljer du till vänster där de står nåt avatar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Hur gör ni för att få såna bilder under ert namn när ni skrivit något? Kolla i tråden Nya Medlemmar!!! i Off-topic forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det borde komma upp ett meddelande med dina tips för alla nya medlemmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det borde komma upp ett meddelande med dina tips för alla nya medlemmar.... Jag, Hultan o GTA3_PLAYER sitter och diskuterar på ICC om olika grejer vi ska fixa med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag, Hultan o GTA3_PLAYER sitter och diskuterar på ICC om olika grejer vi ska fixa med... IRC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Hur kommer man in på IRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Tror man måste ha programmet Mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 JappZLadda ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag fattar ingening där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 gå in på den här sidan. http://www.xtian.nu/irc/ där står allt man behöver veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts