vigge Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag skulle behöva ett program till att sänka tempot eller vad det nu är som gör att en MIDI fil spelas upp långsammare. Håller på att fixa en ringsignal till min mobiltelefon, och när jag överför midi:n så spelas den upp alldeles för fort ( ), så därför måste jag ha ett program som kan sänka tempot eller vad det nu heter på en MIDI-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Ljudinspelaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 det går tyvärr ej spaa (inte öppna heller tror jag) midifiler i ljudinspelaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Min kompis hade något program till datorn som man kunde sänka farten på filmer och andra saker. Men tyvärr så vet jag inte vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 på http://modplug.com/index.php3 finns en väldigt bra tracker som kan ändra .mod .mid .sid och alla dessa skumma format mycket bra till att ändra dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 på http://modplug.com/index.php3 finns en väldigt bra tracker som kan ändra .mod .mid .sid och alla dessa skumma format mycket bra till att ändra dessutom ok, ska testa sen, nu ska jag se på Signs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 hmmmm, den kan öppna midifilen, men när jag ska lyssna på den så hörs det inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 finns det någon som iaf kan sänka tempot på en MIDi-fil? i så fall kunde jag väl skicka den till dig, du ändrar den, och sen skickar tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts