Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Hej Jag har nu skaffat mif VC till PC och installerat det. När jag ska starta spelet så kommer ett meddelande upp att det saknas en dll fil. Vad ska jag göra, ska man ladda hem den filen eller något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xnizze Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Testa att installera om det eller om du har köpt de så kan du nog gå och få ett nytt för att de inte funkar. men testa och installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag hade ett liknade problem med GTA 3 också kom jag på. Då skulle man ladda hem en fil från Microsoft om man hade Windows XP, jag har startat om hårddisken efter det så den filen har förvunnit. Någon som vet var jag kan ladda hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 har du laddat ner eller köpt vc? och vad heter den .dll fil som saknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 de är kanske DirecX 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 har du laddat ner eller köpt vc? och vad heter den .dll fil som saknas? Köpt. Den heter mss32.dll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mss32 där e filen du behöver... kommer inte ihåg var man ska lägga den... men det står nog i readme'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 alla dll filer borde läggas i X:\%windir%\system32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mss32 där e filen du behöver... kommer inte ihåg var man ska lägga den... men det står nog i readme'n man ska lägga den i vc mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jag har startat om hårddisken efter det så den filen har förvunnit. Hihi! Kunde inte låta bli att skratta! "Startat om hårddisken"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Hihi! Kunde inte låta bli att skratta! "Startat om hårddisken"! Rensat den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Rensat den då Hehe, mm det lät bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag har lagt in dll filen nu och nu står det att _AIL_set_3D_sample_distances@12 inte finns eller något sådant? Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts