Funnylin Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Ja... sorgligt men sant... Good Charlottes konsert i Stockholm den 2:a December har alltså blivit inställd :'( Ledsen även fast jag inte fått några biljetter... Good Charlotte Rules!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 YEAH! Är det de där med "Lifestyles of the rich and the famous"? I så fall THEY ROCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 YEAH! Är det de där med "Lifestyles of the rich and the famous"? I så fall THEY ROCK! Det är dock en av deras sämsta låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Good Charlotte är så sköna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Ni är läskiga. Good Charlotte är ännu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall. Jag fattar inte själva grejen med deras musik. Den låter som en tondöv fisk och sångaren låter som jag vet inte vad. Nå't som är rejält kuligt är att jag ska se Metallica den tredje december... där har ni musik. (Allt ovanstående är helt och hållet bara min åsikt och ska inte tolkas som en förolämpning mot er som gillar Good Charlotte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 dåååååååååååligt, någ för att dom inte e så jävla bra men dåligt endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Enda låten ja har hört med dom är "Life Style of the rich and the famous" å den var bra men ja gillar inte den där typen av musik så mycket heller så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ni är läskiga. Good Charlotte är ännu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall. Jag fattar inte själva grejen med deras musik. Den låter som en tondöv fisk och sångaren låter som jag vet inte vad. Nå't som är rejält kuligt är att jag ska se Metallica den tredje december... där har ni musik. (Allt ovanstående är helt och hållet bara min åsikt och ska inte tolkas som en förolämpning mot er som gillar Good Charlotte.) ...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik... En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte... Och sångaren sjunger j*vligt bra... För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt... P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 good Charlotte suger!! nä, de ska vara Children of Bodom, In Flames, dimmu borgir, Darkthrone m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 ...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik... En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte... Och sångaren sjunger j*vligt bra... För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt... P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik) ...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik...Nä, men om man gör musik ENDAST för att tjäna pengar är det fel. En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte... Tror jag med, men det var en liknelse. Eftersom varenda fisk på planeten är inkapabla att göra musik tycker jag att det var en bra liknelse. Egentligen borde du fatta att jag inte menade det bokstavligt att han låter som en fisk, men det var nog fel. Och sångaren sjunger j*vligt bra...Nej. För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt... Påhopp? Mot vad och vem? Fiskarna? Det var, och är, min åsikt att det låter skit. P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik) Kallas mainstreamrock... sen finns det såna som kallar Good Charlotte för punk, och det är skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Nä, men om man gör musik ENDAST för att tjäna pengar är det fel. Kallas mainstreamrock... sen finns det såna som kallar Good Charlotte för punk, och det är skrattretande. Jo det är fel... Men Good Charlotte gör inte musik bara för att tjäna pengar! Okej mainstreamrock... Tror folk kallar det för skate-punk och inte punk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 good Charlotte suger!! nä, de ska vara Children of Bodom, In Flames, dimmu borgir, Darkthrone m.fl. håller med om att good charlote inte är så bra.. det finns bättre t.ex Children of Bodom, cradle of filth mm. skulle iallafall ha gått men nu så är det inställt.. ska iallafall gå på manson den 19 dec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts