Jojje Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) Ville bara visa min GTA sida... Den är inte klar än, men ni kan ju kolla på den. Nåväl, här är den: http://www.jojjesgtapage.tk/ *EDIT* fixade länken... Redigerad 24 oktober, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 du kopierar gtasajtens nyheter rakt av sånt gillar vi inte! och så har du själv skrivt copyright längst ner HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) Oj... tänkte inte på det...:"> sorry *EDIT* Sådär... bättre nu? Det står "Källa: www.gtasajten.com" nu. *EDIT IGEN* Ändra texten i nyheten, hoppas det är bättre nu Redigerad 24 oktober, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Ehhhh....!? Designen har Freewebs gjort och nyheterna är snodda från GTASajten vad är det du har copyright på? Eller har du gjort nått själv alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Ja ja ja! Nu har jag tagit bort Copyright... BRA SÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jag tycker du ska ta en annan bakgrunds färg/bild. Om du har en lite gladare bakgrundsfärg/bild så får man lite mer seriös inblick på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 synd att det inte är du som har gort sidan bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag har gjort texterna och lagt in chattrummet bara... Bakgrunden och annat har jag inte gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Vad har det där med GTA att göra, förutom nyheterna? Innan du lägger ut en länk och börjar skylta kan du väl göra klart sidan först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jAg tycker det är onöddigt att göra massa GTA sidor som inte leder till något. Det kommer fort faraande att vara GTAsajten, Blakkes GTAsajt och Arvids GTAsajt som är dom bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Och din sida LunCh, och sen Jocken's Vice City Center.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 OK . Igentilgen så borde man starta en svensk webbring som alla små GTA sidor joinar för att få mer besökare. Skulle typ finnas på GTAsajten eller VCC för det är dom som har mest besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Vad har det där med GTA att göra, förutom nyheterna? Innan du lägger ut en länk och börjar skylta kan du väl göra klart sidan först! en sida kan inte bli klar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Du kan ta bort dot.tk bannern med att gå in på dot.tk och logga in. Sen går du på My Marketing -> Kryssa för "No, thanks, I don´t want to have a..." -> Gå neråt och tryck Continue... Sen är bannern borta! (Det kan ta lite tid före den försvinner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag har gjort samma misstag som jojje att göra en gta-sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts