Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Alldeles nyss sa han att han var en bannad medlem på n0llans... om nu skribb inte hade raderat alla bannad medlemmar så hade det blivit lite lättare. Dom medlemmar jag kommer ihåg är bannad är kariya(tror jag) och MAFIA_KING... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) Alldeles nyss sa han att han var en bannad medlem på n0llans... om nu skribb inte hade raderat alla bannad medlemmar så hade det blivit lite lättare. Dom medlemmar jag kommer ihåg är bannad är kariya(tror jag) och MAFIA_KING... japp jag och mafia... hemskt va skribb tog illa upp EDIT* nu fattar jag ingenting! ni anklagar inte mig va? Redigerad 1 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det stämmer Topp3,kommer du ihåg vad värdelös han var på att försöka förolämpa oss Araben:du har liten kuk Hoggert: Nej? Araben: Inte?vad har du?Jag har 10 cm Araben:Topp3,du har inga kompisar Topp3:Jo? Araben: Oj Jag och Tobbe chattade med honom förut,först sa han att han var MEJMEJMEJ fasten han stavade bra,sen sa han att han varken var Spacehunter eller MEJMEJMEJ Sen gav han oss en ledtråd Araben: Jag ger er en ledtråd,jag är medlemm på n0llans men jag är bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det stämmer Topp3,kommer du ihåg vad värdelös han var på att försöka förolämpa oss Araben:du har liten kuk Hoggert: Nej? Araben: Inte?vad har du?Jag har 10 cm Araben:Topp3,du har inga kompisar Topp3:Jo? Araben: Oj Jag och Tobbe chattade med honom förut,först sa han att han var MEJMEJMEJ fasten han stavade bra,sen sa han att han varken var Spacehunter eller MEJMEJMEJ Sen gav han oss en ledtråd Araben: Jag ger er en ledtråd,jag är medlemm på n0llans men jag är bannad somebody tries to kill me shit! jag har inte gjort nåt skit antligen är de mafia som skämtar eller är de nån som försöker sätta ditt antligen mig eller mafia eller hur många är banned på n0llans? kolla de så är ni snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mafia King . Är bannad från n0llans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Mafia King . Är bannad från n0llans jag me men jag har inte gjort nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Om det är någon bannad på n0llans så tror jag knappast att det är kariya, isf MAFIA_KING. Men jag tror jag känner igen adressen araben_i_stan, men jag minns inte vem som har/hade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Om det är någon bannad på n0llans så tror jag knappast att det är kariya, isf MAFIA_KING. Men jag tror jag känner igen adressen araben_i_stan, men jag minns inte vem som har/hade den. vilket stöd tack zyber! vill verkligen inte bli anklagad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 vilket stöd tack zyber! vill verkligen inte bli anklagad Jag tror inte heller det var du, jag bara sa att jag kom ihåg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag tror inte heller det var du, jag bara sa att jag kom ihåg dig. För kariya låter verkligen oskyldig. Men jag tror 100% nu att det är MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Om det är någon bannad på n0llans så tror jag knappast att det är kariya, isf MAFIA_KING. Men jag tror jag känner igen adressen araben_i_stan, men jag minns inte vem som har/hade den. MEJMEJMEJ_GTA har den adressen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Nej för faan,ni tror det är MEJMEJMEJ bara för att han KUNDE ha hittat på något så barnsligt som araben_i_stan men tror ni inte att vem som helst har gjort det för att avleda misstankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Nej för faan,ni tror det är MEJMEJMEJ bara för att han KUNDE ha hittat på något så barnsligt som araben_i_stan men tror ni inte att vem som helst har gjort det för att avleda misstankar? detiktiven hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Hehe,varför blev du bannad Kariya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) QUOTE=Hoggert,Nov 3 2003, 17:37] Hehe,varför blev du bannad Kariya? Redigerad 4 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Jag tror inte heller det var du, jag bara sa att jag kom ihåg dig. trodde heller inte de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Jag har killens IP-adress men jag kan inte binda honom till någon medlem på GTAsajten. Det var iaf någon som försökt att regga sig som "Skr!bb" på den omtalade mailadressen. Det finns en liten koppling till en gamal medlem (med ID mellan 1800-1900) men jag tror inte det är honom då han inte varit särskilt aktiv i forumet... Edit: IP-adressen tillhör Malmös stadsnät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) kolla de me pico Då har jag en liten fråga: Skrev han *hrm hrm CENSUR hrm hrm* i PM eller? Jag har då rakt inte sett några topics med sådana vulgära ord som du nu påstår i "Long Lost Brother"-topicen! EDIT: Han kanske inte ens är BANNAD på n0llan. Kanske bara vill jävlas... Redigerad 6 november, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Då har jag en liten fråga: Skrev han *hrm hrm CENSUR hrm hrm* i PM eller? Jag har då rakt inte sett några topics med sådana vulgära ord som du nu påstår i "Long Lost Brother"-topicen! EDIT: Han kanske inte ens är BANNAD på n0llan. Kanske bara vill jävlas... nej du har förmodligen sett allt me hultan! allt han skrev om oss här på gtasajten han skrev också fitta till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts