Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Men jag har chattloggen från första gången jag chattade med han/henne på en dator vi har i våran lägenhet i stan,jag kan ta bilder på den sedan! Jag tror fortfarande det är SpaceHunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Tror jag knapast man kan väll döpa sig till va som helst där va? Det borde man få allafall. Det kan ju lika gärna vara en annan medlem som har sagt att han var space hunter 2001 för det är inte särskilt svårt att skriva? Man kan skriva vad som helst fast tyvär har inte jag msn så jag kan inte skriva nånting där.Man måste ha troliga bevis som till ex ip adress. Edit Men föresten titta på hoogerts bild2 där det längs ner där står det messag log for arab. Redigerad 28 oktober, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Fan vilket jävla tjat det är här. Om MEJMEJMEJ och Space hunter vill hålla på och fjanta sig med jävla msn så ska väll inte vi bry oss om det . Det är ju bara att blocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Tror jag knapast man kan väll döpa sig till va som helst där va? Det borde man få allafall. Det kan ju lika gärna vara en annan medlem som har sagt att han var space hunter 2001 för det är inte särskilt svårt att skriva? Man kan skriva vad som helst fast tyvär har inte jag msn så jag kan inte skriva nånting där.Man måste ha troliga bevis som till ex ip adress. Edit Men föresten titta på hoogerts bild2 där det längs ner där står det messag log for arab. Nu låter.. MEJMEJ som spacehunter här assså... lite misstänkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag vet vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag tycker MEJMEJMEJ och SpacHunter skriver likadant! Det börjar lukta lite misstänkt här! Jag tror fortfarande att det är SpaceHunter 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jasså? Säg det då.. Fast snart tycker ja nå mod ska låsa den här........ det kan bli mycket bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jasså? Säg det då.. Fast snart tycker ja nå mod ska låsa den här........ det kan bli mycket bråk ok då här är loggen: .--------------------------------------------------------------------. | Konversationen startade: 26 October 2003 | | Deltagare: | | Saffecool | HATA REKLAM (saffecool@hotmail.com) | | MEJMEJMEJ GTA (araben_i_stan@hotmail.com) | .--------------------------------------------------------------------. [22:03:13] MEJMEJMEJ GTA: Vem E DU ======????? :DD:D: [22:03:25] Saffecool | : kolla [22:03:31] Saffecool | : så du är mejmejmej gta [22:03:38] Saffecool | : men jag ska inte avslöja dig [22:03:47] MEJMEJMEJ GTA: lova att inte avslöja mig :$ [22:03:50] Saffecool | : ja då [22:03:58] MEJMEJMEJ GTA: annars ska du DÖDEN DÖ [22:04:05] MEJMEJMEJ GTA: om du avslöjar mig [22:04:10] Saffecool | : ska bli kul att skylla på andra [22:04:14] MEJMEJMEJ GTA: mm [22:04:20] MEJMEJMEJ GTA: alla tror det är space hunter [22:04:22] Saffecool | : ja [22:04:24] MEJMEJMEJ GTA: men det är egentligen jag [22:04:26] Saffecool | : men bara jag vet [22:04:33] MEJMEJMEJ GTA: ja [22:04:37] MEJMEJMEJ GTA: låva [22:04:40] Saffecool | : ja [22:04:48] Saffecool | : men om jag blir tvingad då? [22:04:56] MEJMEJMEJ GTA: vadå tvingad `? [22:05:10] Saffecool | : ska jag sticka från gtasajten då eller??????????????? [22:05:13] MEJMEJMEJ GTA: mmmmmmm [22:05:16] Saffecool | : oki [22:05:17] MEJMEJMEJ GTA: det ska du [22:05:19] MEJMEJMEJ GTA: STICK [22:05:21] MEJMEJMEJ GTA: JÄÄÄÄVLA BÖÖÖÖÖÖG [22:05:25] Saffecool | : va [22:05:34] Saffecool | : då [22:05:41] Saffecool | : hej då ska sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ja?..... det där är ju inte heller mycket till Bevis?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 själva grejen är ju det att det finns inga starka bevis överhuvudtaget ingen har kommit med bivs som inte kan fejkas lätt eller ändras tyväär alltså men ändå sså tycker jag att det som har gjort det borde få nått typ av straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Men en annan skum grej är att när jag kollade mina konservationer med araben_i_stan så hadde jag cvhattat med honom för tyyp ett halvår sedan och då var han typ razist,ja ni får se själva HÄÄÄÄÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 2003 -10 -07?? ett halvår sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Förlåt då Herr.Duktig som alltid har rätt,förlåt att jag räknade några månader fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag tror det är _stolt arab g_. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Men en annan skum grej är att när jag kollade mina konservationer med araben_i_stan så hadde jag cvhattat med honom för tyyp ett halvår sedan och då var han typ razist,ja ni får se själva HÄÄÄÄÄR! Han som heter nå't med "jag har hemma bio" är MAFIA_KING. Han adda mig på MSN för ett tag se'n, och då hade han samma bild på MSN som han hade på forumet för ett tag se'n (en bild på han själv). *EDIT* Ojsan, trodde det var "hemmabion" som skrev att turkar kan da åt helvette. Men det var ju nå'n annan. Sorry! Redigerad 28 oktober, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Ja hemmabion är MAFIA_KING. När du nämner rasistiska åsikter så tänker jag firekt på kloak som jämt håller på, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jag tror det är _stolt arab g_. Alltså du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Alltså du? Nej tyvär jag är inte stolt arab g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Nej tyvär jag är inte stolt arab g. Vi säger så då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Nämen kolla vem som addade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts