PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Om jag ska vara ärlig så är jag typ 70% säker på att Space Hunter 2001 och MEJMEJMEJ GTA är samma person. Nu ska jag sluta lägga mig i. EDIT: Ni kanske undrar varför? För att dom använder exakt samma "skrivsätt". Aldrig punkter, förutom i slutet av allt dom skriver. Samma stavfel. Ja... Ni kanske förstår hur jag tänker? Redigerad 27 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 vägra fråga hultan om de har samma ip nummer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Om jag ska vara ärlig så är jag typ 70% säker på att Space Hunter 2001 och MEJMEJMEJ GTA är samma person. Nu ska jag sluta lägga mig i. EDIT: Ni kanske undrar varför? För att dom använder exakt samma "skrivsätt". Aldrig punkter, förutom i slutet av allt dom skriver. Samma stavfel. Ja... Ni kanske förstår hur jag tänker? Hur kan vi va online samtidigt da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 2 datorer kanske? Inte så omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 hur många datorer har du Space Hunter2001??? och har du nätverk eller bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jag har bredband och jag har en egen data och min mamma har en data dmen när jag är oss pappa får jag dela data med min pappa och ibland anävnder jag datan i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 allatså hur kan ni anklaga Hunter?! Varför skulle han då göra en topic... om han har gjort det själv?! Sen behöver man bara en dator om man ska vara inne på msn med 2 st sammtidgt..man hara bara en med msn 5.0 och en med msn 6.0 (2 användare) Ni ska inte anklaga folk.bara för att ni tror........ ta reda på lita fakta innan ni anklagar folk! Själv vet ja inte vad ja ska tro!.... men ja är säker på att det inte är Space Hunter! Efter som han inte håller på på det sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Förlåt SpaceHunter men jag måste,jag tycker så synd om MEJMEJMEJ att alla tror det är han :'( Så jag måste Här är det slutgiltiga beviset! HÄÄÄR! Där ser ni!,tänk lite innan ni öppnar käften,han gjorde detta för att sätta dit MEJMEJMEJ_GTA. Hoppas du kan förlåt att jag avslöjade detta Spacehunter :'( men jag var tvungen på att få ett slut på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Förlåt SpaceHunter men jag måste,jag tycker så synd om MEJMEJMEJ att alla tror det är han :'( Så jag måste Här är det slutgiltiga beviset! HÄÄÄR! Där ser ni!,tänk lite innan ni öppnar käften,han gjorde detta för att sätta dit MEJMEJMEJ_GTA. Hoppas du kan förlåt att jag avslöjade detta Spacehunter :'( men jag var tvungen på att få ett slut på det! Hur f*n kunde du space hunter...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Så sorgligt, han svek en vän! För att rädda forumet! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) Fattar inte hur han kunde göra det?? Kan man inte få se mer av samtalet?.. är inte riktigt säker ..??! Redigerad 28 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Fan va snålt Hoggert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 (redigerad) MEN ! är ni friska!.... man kan ju säga att man är vem man vill! ni värkar inte fatta det! det är bara en massa text!.... t.ex Ja skulle kunna skriva att ja är humm.. Hultenius... fast ja har 2 användare ? Det är inte alls troligt... Lika icke troligt som att Space Hnter skulel gära nått sådant! ja står På space's sida!... Efter som han itne håller på med sådan här skit.. Det där är inget vidare bevis Så sorgligt, han svek en vän! För att rädda forumet! :'( Va har det här med forumet å göra?! Det är bara en massa fjoll.. Redigerad 28 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 "Så sorgligt, han svek en vän! För att rädda forumet! :'( " HAHAHAHAHAHAHA ,förlåt men det var asroligt sagt! Men nu till allvaret:Ferkurz du behöver inte alltid tro det värsta för att du hatar MEJMEJMEJ vettu Och Pico,vad menar du? Ja ja,har kommer sista stycket som avslöjar varför han gjorde det BEVIS NR 2!!!!! Förlåt SpaceHunter igen men jag var tvungen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Hoggert Va du än blir när du bli stor.... Blir inte polis eller åt det hållet för du har dom mest världelösatse Bevisen i världen! va bevisar det där?! inte ett skit Ferkurz du behöver inte alltid tro det värsta för att du hatar MEJMEJMEJ vettu Hatar ja han? å vart har du fått det ifrån?.... Nej ja försvara han eftersom han inte håller på med sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Oj,skulle bara säga något häftigt som försvar tilld ig så att jag skulle verka proffisionell :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 dom bilderna bevisar ju ingenting! om jag skulle säga att jag var, t.ex. Ferkurz skulle du tro mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Va har det här med forumet å göra?! Det är bara en massa fjoll.. Alltså det var bara på skämt! Ironi typ!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 alltså hur kan ni tro på sånt där jag menar jag kan bara byta namn till nåt och säga att jag är nån mistränkt person bara för att odm ska sätta dit honom tror ni verklien att det där stämmer jag kan verkligen inte kalla det där för bevisnen för i själva verket bevisar det ingeting det är bara en konversation som för mig inte säger någoting alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 OCh varför fan skulle någon vilja sätta dit dig? Jag vet att det är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts