saffecool Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 han ( eler hon ) luras nog bara det är nog inte space hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 han ( eler hon ) luras nog bara det är nog inte space hunter Det är MEJMEJMEJ_GTA Om adressen är araben_i_stan@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Space HUnter är inte sån ?.... Ni är hyfstat lätt lurade..... om ja säger att ja är Carl-Bilt... går ni på det då? Han kan ju säga han är vem som helst..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Det är MEJMEJMEJ_GTA Om adressen är araben_i_stan@hotmail.com bevisa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Emailen låter ju lite.. b jahm... och han är 9år tror.. jag det var.. så det äe nog han.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 alltså det är inte jag jag har råkat ut för sånt här jag är helt enkelt ingen sånn person som håller på så det är mig mig han bordee få nått straff för detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 alltså det är inte jag jag har råkat ut för sånt här jag är helt enkelt ingen sånn person som håller på så det är mig mig han bordee få nått straff för detta nu när du anklagar mig mig utan bevis så kan han anklaga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 jag snackade med mejmej nyss och kolla in vad han skrev jag kan verkligen inte fatta hur ni kan anklaga mig för det hära : pace Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: nåja Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: det är du som kommer åka ditt tillslut MEJMEJMEJ GTA säger: NEEEEEEJ MEJMEJMEJ GTA säger: Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: jag har loggat mia chattar med dig MEJMEJMEJ GTA säger: NEJ DET HAR DU INTE MEJMEJMEJ GTA säger: !!!!!!! MEJMEJMEJ GTA säger: FÖR DU ÅKER DIIIIIIJT Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: jo Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: du ljuger men inte jag Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: ärlighet varar längst MEJMEJMEJ GTA säger: nej MEJMEJMEJ GTA säger: fusk varar meST!!!!!!!1111111 MEJMEJMEJ GTA säger: JA E FUSKARE BÄSTAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEJMEJMEJ GTA säger: asdfjlöadkfjaklösdfj MEJMEJMEJ GTA säger: hallåååååååå MEJMEJMEJ GTA säger: är du där Space Hunter2001 | Love is a scary thing | To Bad im a Pshycotic Killer | säger: ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 mejmej har damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Och det där är bevis? Du kan lika gärna ha mixtrat med det, eftersom du använde dig av "Cut-and-paste". EDIT: Ändrade lite på meningen, it made no sense. Redigerad 27 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Pico tror: SpaceHunter2001 - 25% MEJMEJMEJGTA - 75% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Green_Goblin tror: Space Hunter2001 - 50% MEJMEJMEJGTA - 50 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 alltså jag kan bara inte förstå hur ni kan anklaga mig jag har varit medlem länge på det här forumet och jag skulle alrdig göra något sånt jag skapade den här tården för att jag trodde att jag kunde få hjälp men istället så anklagar ni mig jag vill intebehöva bevisa min oskulldhet när jag själv har skapat tråden jag kan bara inte förstå det hära dom som känner mig hära vet att jag alrdig skulle göra något sånt :'( det är sorglit att jag blir anklaga när det är jag som anklagar från första början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 n¨åja jag skaffade fram bevis som ni ser kan det inte vara jag eftersom jag själv är inloggad men inte mejmejmej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 n¨åja jag skaffade fram bevis som ni ser kan det inte vara jag eftersom jag själv är inloggad men inte mejmejmej Jag tror dig.. Fattar inte hur dom kan anklaga dig.. MejMej är bara en snorunge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Fy tusan heller jag har inte gjort ett knyst hur vet du att det onte bara är nån som vill reta mig genom att använda mitt anvädarnamn och göra knäppa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det är en korkad dum idiot som retar mig har ni kollat han ip eller min email är inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Det är en korkad dum idiot som retar mig har ni kollat han ip eller min email är inte så. Just det... Ja det kan ju vara någon annan.. Sorry.. MEJMEJ.. Man vet inte vem man kan lita på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Just det... Ja det kan ju vara någon annan.. Sorry.. MEJMEJ.. Man vet inte vem man kan lita på.. Är du ironisk eller menar du alvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag menar allvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts