SuXx Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 humm.konstigt namn på topicen Space jägaren "spammade tjej eller fake tjej efterlyses" låter som om det är en annons Skulle just skriva det! Satt och tänkte på det nyss när jag åt middag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Det kan ju vara visa's syster eller var det var för tjej som var online här i sommras. Eller så är det kanske nån tjej på din skola som har sett dig inne på GTAsajten, vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 ahhh de är inte så många tjejer här, tänk om vi har en bög på forumet? fast man behöver inte vara medlem nej de tror jag inte space@ kan du säga hans MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Fan vad fult det är att heta "stolt arab" eller "stolt svartskalle". Mina ben är lika bleka som Michael Jackson; ska jag vara stolt över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Araben_i_Stan? MEJMEJMEJ_GTA eller om vill säga Stolt_arab_g Det är väl lika självklart att man blockar han som att man blockar Kloak Råttan Fy f*n heller jag tänker aldrig byta namn till stolt arab g din red bull missbrukare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Fy f*n heller jag tänker aldrig byta namn till stolt arab g din red bull missbrukare. aja du är avslöjad och för dom som kanske vill mobba ut mejmej så är han mail araben_i_stan@hotmail.com ha en bra dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) Fy f*n heller jag tänker aldrig byta namn till stolt arab g din red bull missbrukare. Tyvärr.... Allt kommer fram förr eller senare *EDIT* Tror jag har nån chattlogg nånstans.... Lägger kanske upp senare Redigerad 25 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 även jag har drabbats av detta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 är ni säkre på att det är MEJMEJMEJGTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Precis.för ni har väll inget direkt bevis på att det är han ? man ska inte anklaga folk innan man är helt säker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Precis.för ni har väll inget direkt bevis på att det är han ? man ska inte anklaga folk innan man är helt säker! Ok lägger ut chatlogg på nästa söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Färska bevis mot mejmejmej_gta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 En till bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Hahahahaha Det är spacehunter som har lurat oss hela tiden!" Han var tjejen och nyss loggade han in som "hultensius" jag misstänkte space hunter själv från början och skrev till "Hultensius" "lägg av,jag vet redan att du är space hunter och då avsläöjade jag honom Fan vad feg du är som anklagar MEJMEJMEJ space hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Hahahahaha Det är spacehunter som har lurat oss hela tiden!" Han var tjejen och nyss loggade han in som "hultensius" jag misstänkte space hunter själv från början och skrev till "Hultensius" "lägg av,jag vet redan att du är space hunter och då avsläöjade jag honom Fan vad feg du är som anklagar MEJMEJMEJ space hunter Nej... Jag har Space Hunter2001 inlaggd på min MSN så det ÄR MEJMEJMEJ_GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Nej... Jag har Space Hunter2001 inlaggd på min MSN så det ÄR MEJMEJMEJ_GTA anklaga honom inte, någon kan ha sett att han kallade dig redbull missbrukare i den här topicen och skrivit det på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 ZalCiNoWa: om det är han så får vi klura ut nått fint straff åt honom, men förstår inte rikigt vad som bevisar att det är han med dom där bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 MEN FÖR FAN DET ÄR SPCE HUNTER,HAN HAR GJORT 2 MSN! Skyll inte på MEJMEJMEJ_GTA Ska hitta chattloggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 MEN FÖR FAN DET ÄR SPCE HUNTER,HAN HAR GJORT 2 MSN! Skyll inte på MEJMEJMEJ_GTA Ska hitta chattloggen Space Hunter2001?? NO!!!!! Det är MEJMEJMEJ_GTA!!! KalleR: Mjooo... men dom där bilderna lixom förstärker *biiiiiiip(vill inte ha varning igen* i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Men vilken del av detta fattar du itne? Såhär gick vårat samtal Spcehunter hette Hultensius Hultensius:Hej,jag såg att ni hadde skrivit en topic om mig Hoggert:Du är så dum i huvudet,ingen går på dig Space hunter! Hultensius:Fan då,du avslöjade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts