Space Hunter2001 Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 ja här ska det snackas om era värdingar om lviet och om era teorier osv osv nåja jag tänkte börja med att skriva min 1a teori om att kärlek är en allvarlig psykos och sänn har jag en till teori tänk om det var så att under dinosaurie tiden när den stora metoren kom att det faksikt va ett vapen för att förinta alla på jorden alltså dinosaurienra och att sänn utomjordigngar odlade dna på jorden alltså så skulle det bettyda att vi är utomjordingar och att dom riktiga jord borna var dinosaurierna nåja skriv era teorier nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Odla dna? Jag försöker inte förstöra din terori, men den var faktiskt riktig rolig.. för du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Men seriöst, utomjordingar? Fan vad jag ska skratta när du blir kär i nån. Eller du kanske vill leva i celibat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Men seriöst, utomjordingar? Fan vad jag ska skratta när du blir kär i nån. Eller du kanske vill leva i celibat? nr 1 så jag skämtade inte med utom jordingar men jag menade att dom hade med sig dna i meteoern nr 2 ja jag ska leva i celibat i hela mitt liv jag ska hitta inre lycka och inte hitta falsk lycka zav en psykos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jag gillar inte filosofiska tankar. Varför inte? Jo för att dom till 99.99% är helt fel. Den logiska filosofin är roligare - för den är äkta! Här nedanför är en sanningsvärdetabell (som bland annat används i digitala system). - (p^q) -> r <---> (q^r) v - p 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 Dom som inte läser filosofi bör inte fatta något (sanningsvärdetabellen var visst falsk i detta fall... men det kan bero på att jag gjorde formatiseringen (- (p^q) -> r <---> (q^r) v - p) själv :">) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jag gillar inte filosofiska tankar. Varför inte? Jo för att dom till 99.99% är helt fel. Den logiska filosofin är roligare - för den är äkta! Här nedanför är en sanningsvärdetabell (som bland annat används i digitala system). - (p^q) -> r <---> (q^r) v - p 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 Dom som inte läser filosofi bör inte fatta något (sanningsvärdetabellen var visst falsk i detta fall... men det kan bero på att jag gjorde formatiseringen (- (p^q) -> r <---> (q^r) v - p) själv :">) hultenius var inte vetenskaplig du måste tänka bredare än vad folk har sagt till dig att tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 under dinosaurie tiden när den stora metoren kom att det faksikt va ett vapen för att förinta alla på jorden alltså dinosaurienra och att sänn utomjordigngar odlade dna på jorden alltså så skulle det bettyda att vi är utomjordingar och att dom riktiga jord borna var dinosaurierna finns inga bevis för att "stenen" skulle vara den utrotande faktorn av dinosaurierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 hultenius var inte vetenskaplig du måste tänka bredare än vad folk har sagt till dig att tro på Vadå, chansa menar du? Om du inte tror på vetenskapen så tror du inte på mycket. och vet du vad begreppen "DNA" och "dinosaurier" kommer ifrån? Just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Defcon: w0rd. Börjar faktiskt bli lite less på Space Hunters "teori" om kärlek... Att det är en psykos... Jag menar... Du är inte så smart va? (Förlåt om nån tar illa upp... Men jag är lite smått less på att han tjatar om det hela tiden...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 finns inga bevis för att "stenen" skulle vara den utrotande faktorn av dinosaurierna nää men det är vetenskaps män såna som hultenius tycker man ska lite på som har sagt det no offense nån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 för det första så är dinosauriernas dna likt mäniskans? inte likt och likt men man ser ju likheter! å sen e ju valarnas (mycket gamla djur) dna mer likt människans än fiskarna! och eftersom valarna är släkt med dinosaurierna, eftersom dom var landdjur från början, alltså dinosaurier, innan dom gick ner i vattnet.. om jag minns rätt från profilen så e det rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag gillar inte filosofiska tankar. Varför inte? Jo för att dom till 99.99% är helt fel. Den logiska filosofin är roligare - för den är äkta! Här nedanför är en sanningsvärdetabell (som bland annat används i digitala system). - (p^q) -> r <---> (q^r) v - p 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 Dom som inte läser filosofi bör inte fatta något (sanningsvärdetabellen var visst falsk i detta fall... men det kan bero på att jag gjorde formatiseringen (- (p^q) -> r <---> (q^r) v - p) själv :">) Ojsan.. logik, inte ofta man ser det.. speciellt på GTAsajter! Det där e ruskigt intressanta saker.. något jobbiga men kul, om man nu råkar ha en sån läggning =) När man lärt sig en del logik fattar man plötsligt varför politiker kan snacka en massa strunt och ljuga och ha sig, men fortfarande tala sanningar. Man kan ju säga en sak, som uppfattas helt annorlunda än vad den borde, det är ju inte förrän man utövar lite logik på det som sagts, som man upptäcker om meningen är sann eller falsk. =) Men varför skulle filosofiska tankar vara till 99.99% fel? Det kan man ju inte säga, såvida man inte menar det filosofiskt ( ), eftersom du inte kan påvisa att du har rätt, därmed är det en tanke, som då enligt din egen tro skulle med största sannolikhet vara fel! (kan inte säga annat än att filosofi är kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Defcon: w0rd. Börjar faktiskt bli lite less på Space Hunters "teori" om kärlek... Att det är en psykos... Jag menar... Du är inte så smart va? (Förlåt om nån tar illa upp... Men jag är lite smått less på att han tjatar om det hela tiden...) Du, han verkar veta mycket mer än dig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Du, han verkar veta mycket mer än dig iaf... Ah... Så du tror också att Kärlek är en psykos som tar över folk?`Och att utomjordingar "odlade" DNA på jorden? Allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ny lek! Gissa filosofen: ......... tvivlade på allt som gick att tvivla på. Men så kom han att tänka på att han själv tänkte när han satt och tvivlade på att något alls existerade i världen: "Cogito ergo sum!" (jag tänker, därför är jag). Vem är filosofen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag gillar inte filosofiska tankar. Varför inte? Jo för att dom till 99.99% är helt fel. Den logiska filosofin är roligare - för den är äkta! Här nedanför är en sanningsvärdetabell (som bland annat används i digitala system). - (p^q) -> r <---> (q^r) v - p 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 0 1 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 Dom som inte läser filosofi bör inte fatta något (sanningsvärdetabellen var visst falsk i detta fall... men det kan bero på att jag gjorde formatiseringen (- (p^q) -> r <---> (q^r) v - p) själv :">) Vad håller ni på med för konstiga formel? Vi har läst om filosofins historia och historiska filosofer i flera månader nu. Sokrates, Platon, Aristoteles, Sartre, Nietzsche, Hume, Kant, Kierkegaard, etc., etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Space Hunter2001: Haha, kommer ihåg när vi i sommras bråkade om det där med att kärlek är psykos Kärlek är väl ingen psykos, eller är det det...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ah... Så du tror också att Kärlek är en psykos som tar över folk?`Och att utomjordingar "odlade" DNA på jorden? Allvarligt... Ja, men han skriver ju iaf nåt, du bara klagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ja, men han skriver ju iaf nåt, du bara klagar... Haha. Sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag förstår inte dom som tror på att gud skapade jorden.. Det finns bevis på att dinosarierna har levt på jorden för jävligt länge sen och att människorna kom långt efter dinosarierna.. sen om Gud hade skapat Adom och eva so hade ju varenda jävel vart helt sönder manipulerade.. För Adom och Eva fick ju Abel och Kain.. Och för att dom skulle kunna föröka sig så skulle dom vara tvungna att ha sex med sin mor(Eva) Och sånt går värkligen inte bra att göra.. Då blir barnen muppade i hela kroppen och ja.. Sen så skulle det hålla på så till idag och isåna fall så skulle alla vara släckt med alla och det skulle inte hålla ilängden.. Men man vet ju inte.. Adam och Eva kanske var dinosarier som var dom första.. Sen så blev det lite fel i kraniet och ut kom en apa, som sen blev en människa.. Den som levde då vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts