Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 asså jag har klarat VC på 100% klart det 3 ggr untan fusk och 5 ggr med fusk!! gissa om ja é trött på de?? plus att jag har cruisat runt i lugn och ro utan uppdrags press!! i 234 timmar sammanlagt det kanske låter som jag ljuger men de gör jag inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jag tycker: VC É UTE!!!!! nån annan som har gjort liknande?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 är VC ute?!?!? AHHAHA, sry om det låter fräckt, men det där var fjolligt "VC é ute" haha , vc är ingen mode grej, om det var den så skulle inte jag spelat det, jag har inget mode kläder på mig, /me är en anti-mode människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Apan Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 OM NU VC ÄR DRÅKIGT LADDA DÅ NER MODS OCH NYA BILAR !!JAG TYCKER INTE ATT VC ÄR TRÅKIGT I ALLA FALL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 OM NU VC ÄR DRÅKIGT LADDA DÅ NER MODS OCH NYA BILAR !!JAG TYCKER INTE ATT VC ÄR TRÅKIGT I ALLA FALL!! ooops, you have capslock again ( ) Men ta bort caps lock nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 vc är inte ute tycker jag eller lite men de kommer till xbox nu ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag tycker inte att det är ute, fast blir nog lite tråkigt om man spelar mycket. Men det är alltid skoj att ta och köra lite mc då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag tycker inte att det är ute, fast blir nog lite tråkigt om man spelar mycket. Men det är alltid skoj att ta och köra lite mc då och då... w0rd! älskar när man har 3 snutar eller fler efter sej, då tar man alltid moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 VC och GTA3 kommer alltid att vara inne. Om ca 20 år så är dom spelen som wolfestein 3D och Doom, riktiga klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 doom är redan en klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 liksom att ..... invaders 1974 det är ju en klassiker ja tycler det är ute fast ja funderar på att köpa det till datorn...å göra filme tanka mods å så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 har nyss fått det på datorn, så jag tycker det är roligt tar nog ett tag innan jag tröttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag skaffade det till PC igår, fast jag har redan klarat det till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts