AZI PAZI Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Har ni någon traffik på den här bron som går från golfklubben till little haiti jag har ingen traffick (för utom golf bilar vääääldigt sällan) STRANGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Kör bara nån golfbil där då och då, annars inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 De ä KONSTIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) Ska det räknas som en bugg? Jag tycker att det är skönt att slira runt där! Men med min fantastiska körteknik kan det hända hemska saker... (Trots det där ska ni veta att jag kan köra bil! ) Redigerad 24 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Ska det räknas som en bugg? Jag tycker att det är skönt att slira runt där! Men med min fantastiska körteknik kan det hända hemska saker... (Trots det där ska ni veta att jag kan köra bil! ) haha...då vet ja vem jag inte ska åka bil me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 jag mötte en bil en gång på bron när jag skulle ta en snabbare väg till soptippen i "Death Row"!!!! fast jag har för mig att det har hänt fler ggr en gång ville jag kör fritt nånstans så jag snodde en bil på den bron. konstigt nog hade föraren en golfklubba och slängde ut mig från bilen och började slåss så tog fram en golfklubba jag hade, slog ner han, och hoppa in i bilen och brände iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Soft!! Villken bil va det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 tror de va en washington jag minns faktiskt inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts