Arman Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 @@@@@ = Strålande! @@@@ = Mycket bra! @@@ = Bra! @@ = Sådär @ = Usel Släkten är Värst Regissör: Jay Roach Utgivningsår: 2000 Skådespelare: Ben Stiller, Robert De Niro med flera... Fakta: Greg Focker är upp över öronen förälskad i sin flickvän Pam och väntar på rätta tillfället att fria till henne. Precis när han ska falla på knä ringer telefonen - Pams yngre syster ska gifta sig. De ger sig iväg till bröllopet. Greg är glad men nervös för att han för första gången ska träffa Pams föräldrar. Han planerar att traditionsenligt be fadern Jack Byrnes om hennes hand, men det visar sig att Greg och Jack absolut inte har någonting gemensamt och allt som kan gå fel går fel. Längd: 108 min Kanal: Kanal 5 Tid: 21.00 Lördag 25 oktober Sammanfattning: @@@@@ - En standardkomedi av moderna mått som funkar, mestadels för att Stiller är en sympatisk person. Beck - Kartellen Regissör: Kjell Sundvall Utgivningsår: 2001 Skådespelare: Peter Haber, Mikael Persbrandt med flera... Fakta: Ett mord på en resturang och man misstänker direkt en del av personalen, men det är ett råare fall än både Beck och Gunvald kunde tänka sig. Längd: 88 min Kanal: TV4 Tid: 21.00 Söndag 26 oktober Sammanfattning: @@@@ - Som dem andra Beck-filmerna! Jerry Maguire Regissör: Cameron Crowe Utgivningsår: 1996 Skådespelare: Tom Cruise, Cuba Godding Jr med flera... Fakta: Jerry är en sportagent som börjar känna sig skuldmedveten. Han skriver ner sina åsikter till sina arbetsgivare - något som slutar med att han får sparken. Längd: 138 min Kanal: ZTV Tid: 21.00 Onsdag 29 oktober Sammanfattning: @@@@@ - Bra manus...! Nu kan du skriva ut Film! sidan. För att skriva ut tryck CTRL + P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Nu kan du skriva ut Film! sidan. För att skriva ut tryck CTRL + P. Det har man kunnat hela tiden! Anyway, Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Det har man kunnat hela tiden! Jaja... för dem som inte visste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Tycker inte det var så bra filmer den här gången. Får nog hyra lite filmer.. denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Länge sen man såg Släkten är Värst, de var på planet på vägen hem från Kos Ska troligen se alla dom där tre filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Tycker så synd om Persbrandt i den här Beck-filmen. Rätt okej filmer faktiskt. Jerry Maguire får man ju ta och se. Beck också... Släkten är värst har jag sett redan, tycker inte den är så värd att se mer än 1 gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Bara tre filmer? What about de som går ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Bara tre filmer? What about de som går ikväll? Jag väljer bara dem bästa filmerna! Inga "b-filmer"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Det var inga vidare filmer den här veckan får väl hyra nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Länge sen man såg Släkten är Värst, de var på planet på vägen hem från Kos Ska troligen se alla dom där tre filmerna Har sett den förut, men jag tyckte inte den var så bra... Det ända som var kul var killens namn, Gaylord Focker! (Det var väll så namnet stavades?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Gaylord Focker! Gaylord Focker! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 beck filmerna äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts