MAFIA_KING Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 *Scrapheap Menar du scrapheap på discovery? isånnafall e det bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Min lista: 1. Simpsons 2. Rederiet(vila i frid du härliga program! :'( ) 2. Fortet 3. Stänga av tv´n för att sita vid datorn! Skitprogram: 1(sämst!). Alla tråkiga program mellan 10.30-15.00 på alla kanaler!(kanal 1-5!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 1.Sopranos 2.Fastlane (kommer inte mera) 3.South Park Finns flera, e här var nu bara några som jag kom och tänka på. Förresten, Blaque, Rederiet äger (ägde) ju! rederiet var den bästa svenska tv serien nånsin tycker jag... missade knappt ett avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 De 5 bästa TV-serierna: 1. Vita Huset (The West Wing) 2. The Simpsons 3. Sopranos 4. Cityakuten 5. Rederiet (R.I.P. ... :'( ) jag sakanar också rederiet Topp 5 1.Robotwars 2.Rederiet 3.Tintin 4.Mr Clone ( mitt egna program ) 5.Pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Tusenbröder II är bra som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Tusenbröder II är bra som f*n Tusenbröder I var ju mycket bättre!!! Tvåan slutade ju helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts