Alleballe Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Hej hela spelet har laggat kan ni hjälp mig med att spara saveningen så jag kan instalera om spelet och jag har kvar min savening? var ligger save filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 var har du lagt allt me gta? alla mappar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 om du avinstallerar och installerar om så spars filerna ändå bara du inte trycker på "remove all savegames, Yes"(nåt sånt) vid om/avinstallationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 (redigerad) Sparfilerna ligger i "Min dokument" i en mapp som heter "GTA Vice City User files". Edit: "MINA dokument" ska det vara... Redigerad 24 oktober, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts