Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Är de nån som har varvat Hitman 2 här? Mitt är konstigt så de stänger ner sig själv hela tiden, han ingen skicka mig sitt save?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Är de nån som har varvat Hitman 2 här? Mitt är konstigt så de stänger ner sig själv hela tiden, han ingen skicka mig sitt save?? Så blev det för mig oxå först! sen köpte jag det orginal så vart det inte så... har du det orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Så blev det för mig oxå först! sen köpte jag det orginal så vart det inte så... har du det orginal? Tror inte de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Öhh, jo de har jag!!!! Men de är cp med min dator och allt vettu!! Är så j*vla less på nya saker, de tjafsar bara. Men men! Men om nån har varvat de så skicka gärna, jag ska varva de själv men de är jobbigt att köra om ett updrag om man glömmer att spara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Öhh, jo de har jag!!!! Men de är cp med min dator och allt vettu!! Är så j*vla less på nya saker, de tjafsar bara. Men men! Men om nån har varvat de så skicka gärna, jag ska varva de själv men de är jobbigt att köra om ett updrag om man glömmer att spara! men om du nu har ett köpt spel så måste du väll försöka lete efter en patch eller nåt som kan fixa det... vem köper ett spel som inte funkar som det ska, som man inte försöker fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Öhh, jo de har jag!!!! Men de är cp med min dator och allt vettu!! Är så j*vla less på nya saker, de tjafsar bara. Men men! Men om nån har varvat de så skicka gärna, jag ska varva de själv men de är jobbigt att köra om ett updrag om man glömmer att spara! du har win 98/me eller hur och har ett geforce kort? om du har de så beror de på att de inte funkar på 98/me me ett geforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 De stämmer! Men men, sparar jag bara då och då klarar jag mig, varvade de föresten i morse! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 De stämmer! Men men, sparar jag bara då och då klarar jag mig, varvade de föresten i morse! =) när jag spelade hitman 2 fick jag silent assasin på alla uppdrag utom "tubeway torpedo" och självklart den sista installerade 1:an på morgonen. Fastnat på "the lee hong ass......."... Har aldrig klarat av ettan "på riktigt". Klarade av med fusk förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts