Jojje Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) Jag tycker själv att rasism är ett väldigt dåligt sätt att hantera utlänningar. När jag ser en utlänning bli slagen eller retad på skolgården, tänker jag för mig själv: "...Varför? Varför gör dom så?" Skriv på Nollrasism på www.tv4.se/nollrasism. Eller se på kortfilmer om rasism, finns också på TV4. VOTE: Nej! Redigerad 23 oktober, 2003 av Jojje Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Inte nån som svarat? Ser bara några som valt svar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Självklart är rasism något väldigt negativt, rasister är ju helt dumma i huvudet verkar det som. Men det finns värre saker än rasism, t.ex. krig och annat elände. Vote: Nej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 det är bland det värsta som finns........ speciellt dom på vår skola....dom vet itne skillande mellan Nazism och rasism Helt dumma ungar... sen var kasnke en vecka var det en på vår skola som hotade sin egen farsa med kniv...bara för att han är från Marco ..... Va är inte han som hotade han då?! Dom på vår skola dom vet itne va dom snackar dom säger så för å vara coola Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 jag bara undrar en sak Vad tänker en rasist med??? Själv gissar jag på att dom inte tänker alls... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jo rasism är förjävligt, förstår inte hur man kan känna ett sånt hat mot en människa bara för att han/hon har en annan natinalitet, kultur och hudfärg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag hatara rasism... jag är extrem anti rasist... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 tröga!!! dom kan inte tänka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Vad är det för släskhjärna som har röstat ja till rasism? Försöker väl va rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Man får väl va rasist om man vill det tycker jag, alla har ju rätt att tycka vad det vill. Men om man är det skall man f*n inte misshandla folk eller skrika nedsättande saker till dem. Man har rätt till att tycka vad man vill, men inte rätt till att skada eller såra en annan människa. Om man gör det visar man bara prov på bristande hjärnkapacitet, eftersom medkänsla och sunt förnuft är en av de känslor endast vi människor kan känna.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 har ni sett american history x massa nazizm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 detta var den dummaste jävla pollen jag sett på länge, låser den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts