Zyber Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag behöver lite hjälp med Halo PC. Hur aktiverar man de här inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 vad har du för grafik kort? har du nya drivrutinerna till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 vad har du för grafik kort? har du nya drivrutinerna till det? Jag har ett GeForce 4 MX 420 (64 mb), och det kortet finns med bland "supported videocards". Och ja, jag har nyaste drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) Är de demoversionen av spelet? Kan ju vara så att dom alternativen då är blockerade, varför dom nu skulle vara de? men men... Redigerad 23 oktober, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Är de demoversionen av spelet? Kan ju vara så att dom alternativen då är blockerade, varför dom nu skulle vara de? men men... Det är fullversionen av spelet, och jag har köpt den i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Verkar riktigt mysko tycker jag.... Följer det med en manual med spelet? I såfall kan du ju leta upp bungies eller microsofts supportemail och fråga dem om de vet vad felet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) Det är fullversionen av spelet, och jag har köpt den i butik. de var inget Redigerad 24 oktober, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 ljug Och hur f*n vet du det? bara för att du inte har råd och köpa spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Och hur f*n vet du det? bara för att du inte har råd och köpa spel!! ok förlåt T0bbe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 tänk att man måste editera "det var inget" Barnsligt"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 ok förlåt T0bbe :"> Visst, du är förlåten. Men får jag fråga på vad du grundade ditt påstående? Ontopic: Jag hade tänkt ringa/maila supporten, men jag ville bara fråga om någon av er visste en lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Är du 100% säker på att du har de nyast? Nvidia har nyss slopat detonator och ersatt dem med "ForceWare 52.16". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 finns de någon Patch du kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 finns de någon Patch du kan ladda ner? Har nyaste patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts