Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Frid och fröjd i hela huset, man hör fåglarna kvittra... man ser Stell som är så glad så hela forumet skakar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 ok, du vann...men jag TRODDE att det va så friends? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag gjorde också fel sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Visst... jag upprepar: Frid och fröjd i hela huset, man hör fåglarna kvittra... man ser Stell som är så glad så hela forumet skakar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Lol stoffe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Ehhh...va fan pågår här...har jag kommit till dårhuset??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 hehe vi hade ett litet intern bråk här men det är löst nu tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Frid och fröjd i hela huset, man hör fåglarna kvittra... man ser Stell som är så glad så hela forumet skakar Jag är alltid glad så att forumet skakar!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska följa storyn tills man är "ledig" som i GTA3 när man klarat första uppdraget. Ja med sen ska utforska staden å testa olika bilar medans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 men man måste väl göra 10-15 uppdrag innan man kan få tag i alla helikopters och så, för banan låses ju upp efter 10-15 uppdrag.. så för mig blir det att göra uppdragen och bara cruisa omkring.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska utforska första delen av staden asså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska utforska staden lite och samtidigt testa bilar och notera roliga ställen och sen ska jag göra uppdragen. Är det någon här som har GTA3 till ps2? i så fall, är det inte svårt att sickta med vapnen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag ska utforska staden lite och samtidigt testa bilar och notera roliga ställen och sen ska jag göra uppdragen. Är det någon här som har GTA3 till ps2? i så fall, är det inte svårt att sickta med vapnen? Jo extremt svårt men VC ska ju ha uppgraderat auto-aim(siktet på PS2) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Han siktar ju jämt på fel person!! Typ om en Cartelare står och skjuter på en så ska man sikta, då tar han sikte på en tant (han vet vad som är roligast att skjuta) men de j*vligt störande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Man kan ju iof köpa tangentbord och mus till ps2:an men det kostar en slant...fast ps2 kontrollerna e ju iof ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Då måste du punda ut med mycke pengar eftersom de är Linuxpaketet och de finns inte att köpa i affärer heller!! Och kontrollerna på dator är ju skit konstiga, NÄ PS2 ska de vara till GTA3 och GTA:VC!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jag tänkte på en grej...stranden på högra ön e ju fan lika stor som staunton island ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 YEAH ja ligger etta!! kolla i vc forumet så ligger "joakimnestor" etta på alla. IaF kl 18:25 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts