Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 på tal om fusk så finns det ett som jag ser som andvändbart swimming ability. R2, R2, L1, CIRCLE, LEFT, RIGHT, UP, R2 fast de e klart man fuskar när man har klarat spelet hur vet du att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodger Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 det vet jag inte men man kan ju alltid testa skulle va kul om det funkade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Men jag har läst att man kan simma utan cheat, så varför finns det ett cheat för det...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Det ska inte gå att simma!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Men allt snack med hajar då..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vadå för snack om hajar?? De sak inte gå att simma!! De står i alla previews!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vadå för snack om hajar?? De sak inte gå att simma!! De står i alla previews!!! man har sett på screens att det finns hajar i vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 exakt, och därför borde man ju kunna simma! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Har inte sätt dom bilderna!! De ska inte gå att simma enligt dom som har spelat spelet!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 vad konstigt...skit samma...har någon sett nån bild på det stora varuhuset som tydligen ska va dubbelt så stort som chinatorn i gta3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 vad konstigt...skit samma...har någon sett nån bild på det stora varuhuset som tydligen ska va dubbelt så stort som chinatorn i gta3? Jag har.... Stort och fint va de.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag har.... Stort och fint va de.... vart såg du den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 vart såg du den? Det kommer jag fanimej inte ihåg...kan ha varit bildsidan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Ok. Men IaF tänk dig va coolt att dra igenom varuhuset me motorcykeln i 160 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jag har.... Stort och fint va de.... Snälla kan du länka en bild!? Jag har inte sett de än! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Snälla kan du länka en bild!? Jag har inte sett de än! Jag minns inte var jag såg den... Men de va iaf mycket välgjort... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vare inomhus??? Längtar ut av bara h-vete!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 här e bilden lite dålig kvalitet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 här e bilden Jo just det...den va de... Rulltrappor...hehe... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Jo den hade jag sett!! Men snart får vi cruisa med PCJ 600 där inne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts