Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Har någon detta spel och kan berätta om det är kul, har tänkt att skaffa det ! Vet att det är Andra Värld baserat, man har hela Europa att kriga på. Har läst lite om spelet i en del tidningar men hittar inte någon bra sida, helst svensk ! Skulle vara snällt om någon skrev om det ... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Okej lite info om det då: Kriga genom Europa under andra världskriget (vet du typ redan... right?) gå med i små allierade/nazi' grupper och kämpa för att regera över små byar och andra ytor. Det kostar pengar att spela, vad jag vet ska man överföra omkring 130 :- (13 dollar) per månad för att få fortsätta spela. Jag ska snart få ett konto och så så jag kommer själv börja lira om ett tag. (:!!! Uhm.... har lite brist på info nu hehe är trött så orkar inte skriva mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jasså, det kostar pengar ! Njaa, då vet jag inte om det är något för mig Får väl se hur ekonomin ligger till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts