Jump to content

Manga/Anime


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hälften av er verkar inte ha gått ut grundskolan för den delen heller. Stor bokstav i blrjan av varje mening och punkt när meningen är slut.

Du verkar ju vara en extremt stram och jobbigt överseriös person.

Troligen orkar man inte skriva stor bokstav och punkt och tjoffa mig hit och tjoffa mig dit när man skriver såhär på datorn över forum eller chattprogram t.ex. som msn, icq etcetra etcetra, jag tycker jävligt synd om dina kompisar som måste stå ut med dig om du beter dig såhär och hakar upp dig om man skriver "på fel sätt".

btw, finns en knapp som heter "EDIT" uppe i högra hörnet av dina poster, edit betyder på engelska "Redigera", så det är bättre än att göra dubbelpost till nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, jag försöker inte tuffa mig med de här frågorna, de är aslätta och man borde kunna någon av dem om man säger att man gillar manga.

Kan han inte äns de frågorna hur skall man kunna svara på några frågor?

Skall man fråga efter dragon ball spoilers eller eftersom det är ju så jätte intressant.

Om jag skulle vilja tuffa mig skulle jag ha frågat vem som har störst könsorgan.

Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz!

ACCEPTERA! Bli inte så jävla dampiga bara för att ni inte kunde några av frågorna.

Den som sa att bara Vagabond är bra sa det antagligen bara för att det är egentligen den ända mangan som han/hon har hört talas om.

Ni som inte äns gillar manga, vad gör ni här? Hade ni slut på sprit och snodde en killes laptop på väg till knarkfesten eller?

Btw GTA fourm?!?!? Hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Vash The Stampede: Ett grundkriterie för att gnälla på andras användande av svenskan kan ju vara att själv kunna skriva "Dragon Ball-spoilers" utan att det blir "dragon ball spoilers". Detta är ett praktexempel på vad som brukar kallas särskrivning. Och okej, du är förlåten för detta.

Sedan att du inte stavar särskilt bra (om du nu ska gnälla, ska väl fan jag det också) borde ju också vara ett tecken på att du inte är rätt man att sätta dit dessa "noobz"...

Alright, det var allt för mig. Ha en bra kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, jag försöker inte tuffa mig med de här frågorna, de är aslätta och man borde kunna någon av dem om man säger att man gillar manga.

Kan han inte äns de frågorna hur skall man kunna svara på några frågor?

Skall man fråga efter dragon ball spoilers eller eftersom det är ju så jätte intressant.

Om jag skulle vilja tuffa mig skulle jag ha frågat vem som har störst könsorgan.

Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz!

ACCEPTERA! Bli inte så jävla dampiga bara för att ni inte kunde några av frågorna.

Den som sa att bara Vagabond är bra sa det antagligen bara för att det är egentligen den ända mangan som han/hon har hört talas om.

Ni som inte äns gillar manga, vad gör ni här? Hade ni slut på sprit och snodde en killes laptop på väg till knarkfesten eller?

Btw GTA fourm?!?!? Hahahaha

haha, nej... vagabond är inte alls den enda mangan jag har hört talas om?

Kan nämna några redan nu efter jag läst om palestinakonflikten,

One piece :huh:

Dragonball ^_^

Samurai Legend ^_^

Full metal Alchemist

Bara för att man gillar manga behöver man väll inte kunna fakta?

EDIT: nämen, kanske ska nämna några Anime's också,

Full metal alchemist

Bleach

Pokémon ^_^

Sailormoon

Yu gi oh! ^_^^_^

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, jag försöker inte tuffa mig med de här frågorna, de är aslätta och man borde kunna någon av dem om man säger att man gillar manga.

Kan han inte äns de frågorna hur skall man kunna svara på några frågor?

Skall man fråga efter dragon ball spoilers eller eftersom det är ju så jätte intressant.

Om jag skulle vilja tuffa mig skulle jag ha frågat vem som har störst könsorgan.

Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz!

ACCEPTERA! Bli inte så jävla dampiga bara för att ni inte kunde några av frågorna.

Den som sa att bara Vagabond är bra sa det antagligen bara för att det är egentligen den ända mangan som han/hon har hört talas om.

Ni som inte äns gillar manga, vad gör ni här? Hade ni slut på sprit och snodde en killes laptop på väg till knarkfesten eller?

Btw GTA fourm?!?!? Hahahaha

Ingen bryr sig om dina frågor, har du inte hajat det ännu..?

Edit and btw: "äns" stavas "ens" på Svenska, tänk på det nästa gång du skriver en uppsats..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kunde inte svara på så många av dom frågorna, och jag gillar manga skitmycket?

Jo, men han är lite mysko, lol, han verkar tro att man måste vara überelite för att gilla manga.

Men sug på den här då vad tusan ditt enormt-långa-onödigt-jobbiga-namn-att-utala är:

Vad är en Sotoba <- Svarar du inte på frågan stående till vänster så tar jag det som att du inte kan den!

Citat från Vash nånting:

"Om du är en äkta manga/anime fantast ska du kunna det här din noobz"

Orkar man därefter skriva "Z" i slutet av Noob bevisar: cs språk, cs är UTE lär er.

Javisst är de ninjavapen precis som flygande pottor kan vara ninjavapen eller vänta varför inte en förgiftad toalettsits....
Om du menar med det där att det inte är ninjavapen så slå upp orden på Bildsektionen i Google och titta själv, en Katana för exempel är ett s.k. Ninjasvärd eller Samurajsvärd eller wtf man ska kalla det för att göra dig glad din "#¤=/#%#¤!

Skall man fråga efter dragon ball spoilers eller eftersom det är ju så jätte intressant.

Nu ska jag äga dig så jävla hårt:

Du som är så noggran med svenskan så: 1, Dragonball är ett namn och ska skrivas med stor bokstav.

Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz! Ni är n00bz!
Det där är spam, spam är inte tillåtet här!

ACCEPTERA! Bli inte så jävla dampiga bara för att ni inte kunde några av frågorna.

För att vi inte kunde svara på några av dina konstiga frågor? Du har inte tänkt på att vi kanske blev sura p.g.a. ditt jävla snack om att vi inte är mangafantaster och att vi är cpnoob"z" bara för att vi inte kunde svara på dina jävla frågor?

Ni som inte äns gillar manga, vad gör ni här? Hade ni slut på sprit och snodde en killes laptop på väg till knarkfesten eller?
Öhm, jag förstår inte riktigt sammanhanget där i den där kommentaren men, öhm, alltså.... jaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ja ja, de får vara här lika mycket som vilken som helst annan, de har rätt att säga sin åsikt.

Btw GTA fourm?!?!? Hahahaha

Ja, om du går ut ur det här forumet och kollar upp några forum så ser du alla Gta spelen som titel på de forumen.

Kan han inte äns de frågorna hur skall man kunna svara på några frågor?
"äns" stavas "ens" :wacko:

Den som sa att bara Vagabond är bra sa det antagligen bara för att det är egentligen den ända mangan som han/hon har hört talas om.

Hur FAN kan du säga det? Hur FAN vet du det? Du kan fanimig inte påstå något sådant förrän du frågat personen som sagt det själv! Han har sagt vad han tycker, ACCEPTERA hans åsikt och komma inte och säg nåt jävla "Han säger bara så för att han inte läst något annat" shit! Bullshit!

Jag har ägt ut ett par till här på forumet i andra trådar med deras argument, men ingen har varit lättare att äga ut än dig, du har så enormt många glapp i ditt argument, du gör saker som du i posten tidigare påstod andra inte får göra!

Du kastar sten i glashus grabben, så... *Slap*.

:(;):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Vilken manga har slagit igenom mest i hela världen?
Dragonball har sålt mest, om det är det du menar? :angry:

2. Vad heter systern till huvudkaraktären i Love Hina?

Urushima Kanako

3. Vad betyder manga/anime/hentai?
Manga är en samling bilder. Den första mangan var bara massa teckningar.

Anime är förkortning av "Animation" och syftar på animerad film tillverkad i japan.

Hentai är japanska för "pervers" och används för att benämna anime/manga-porr.

4. Vad är kunai/shuriken/katana och säg en manga där huvudkaraktären använder sig av något av ovandstående.

Kunai - Kastknivar. Används i: Naruto

Shuriken - Kaststjärnor. Används i: Ninja Scrolls

Katana - Är dett japanskt svärd med en klinga på cirkus 1m. Används i: Rurouni Kenshin, Samurai Deeper Kyo osv.. osv..

5. Räkna upp 10 mangahuvudkaraktärer från olika mangor/animes.
1. Kurosaki Ichigo - Bleach

2. Edward Elric - Fullmetal Alchemist

3. Jin/Fu/Mugen - Samurai Champloo

4. Uzumaki Naruto - Naruto

5. Shinta / Himura Kenshin - Rurouni Kenshin

6. Aya - Ayashi no Ceres

7. Mao-Chan - Ground Defence Force Mao-Chan!

8. Spike - Cowboy Bebop

9. Ikari Shinji - Neon Genesis Evangelion

10. Alucard - Hellsing

6. Nämn tre mangor som Rumiko Taekashi har gjort.

För det första, han heter Rumiko Takashi, jag vet bara att han gjort Ina-Yusha.

7.  Nämn tre mangor som Clamp har gjort.
1. Chobits

2. Card Captor Sakura

3. X Tv.

8. Vilka mangor slog Ken Akamatsu och Akira Toriyama igenom med.

Love Hina respektive Dragonball.

jag hade skittråkigt =D Förövrigt suger naruto. Iaf animen suger just nu, bara massa flashbacks hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Vash The Stampede: Ett grundkriterie för att gnälla på andras användande av svenskan kan ju vara att själv kunna skriva "Dragon Ball-spoilers" utan att det blir "dragon ball spoilers". Detta är ett praktexempel på vad som brukar kallas särskrivning. Och okej, du är förlåten för detta.

Sedan att du inte stavar särskilt bra (om du nu ska gnälla, ska väl fan jag det också) borde ju också vara ett tecken på att du inte är rätt man att sätta dit dessa "noobz"...

Alright, det var allt för mig. Ha en bra kväll.

dragon ball är inte värt att stava rätt eller med stor bokstav.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dragonball har sålt mest, om det är det du menar? -_-

Urushima Kanako

Manga är en samling bilder. Den första mangan var bara massa teckningar.

Anime är förkortning av "Animation" och syftar på animerad film tillverkad i japan.

Hentai är japanska för "pervers" och används för att benämna anime/manga-porr.

Kunai - Kastknivar. Används i: Naruto

Shuriken - Kaststjärnor. Används i: Ninja Scrolls

Katana - Är dett japanskt svärd med en klinga på cirkus 1m. Används i: Rurouni Kenshin, Samurai Deeper Kyo osv.. osv..

1. Kurosaki Ichigo - Bleach

2. Edward Elric - Fullmetal Alchemist

3. Jin/Fu/Mugen - Samurai Champloo

4. Uzumaki Naruto - Naruto

5. Shinta / Himura Kenshin - Rurouni Kenshin

6. Aya - Ayashi no Ceres

7. Mao-Chan - Ground Defence Force Mao-Chan!

8. Spike - Cowboy Bebop

9. Ikari Shinji - Neon Genesis Evangelion

10. Alucard - Hellsing

För det första, han heter Rumiko Takashi, jag vet bara att han gjort Ina-Yusha.

1. Chobits

2. Card Captor Sakura

3. X Tv.

Love Hina respektive Dragonball.

jag hade skittråkigt =D Förövrigt suger naruto. Iaf animen suger just nu, bara massa flashbacks hela tiden.

Du kan ialf mer än resten av nobzen men du har vissa fel du med. Urushima stavas inte så utan Urashima.

Rumiko är inte en kille (även om hon ser ut som en lite grann) och mangan heter inte Ina Yusha utan Inu Yasha.

Sen så slog Akira genom med Dr. Slump INTE Dragonball.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...