skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det handlar väl ändå inte om hur det ser ut? Snarare vad serierna handlar om? I många serier har tjejerna enorma bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Gta3Freak, du har nog bara sett lite mer anime/mangaserier för yngre.... i de flesta mangaserier har tjejerna typ HUUUUUGEEE brösts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Öh ok, kanske det. Men vad är så bra med handlingen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Öh ok, kanske det. Men vad är så bra med handlingen då? men aergh! Manga/Anime är ingen en ända serie, det är ju jättemånga, det speciella med mangan/animen är att man ritat på ett speciellt sätt och även finns ett antal kännetecken genom alla serier. För varje serie/film/tvserie etcetra är det ju olika handling, ta till exempel: Dragonball är ju en ganska kända manga, det handlar om en pojke som är på jakt efter 7 magiska kulor samt försöker vinna nån konstig kampturnering. Akira är la en hyfsad animefilm: En man flyr med en mystisk unge, mannen blöder kraftigt och jagas av hundar och män, när denne okände man råkar trampa rätt in i en kravaller, försöker han desperat att fly men blir ihjälskjuten av polisen, barnet flyr för sitt liv och råkar springa in i ett mcgängkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 diggar manga/anime för att japanerna har skön filosofi! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Öh ok, kanske det. Men vad är så bra med handlingen då? Min "teori" som till väldigt stor del är bekräftad, är att det finns minst en manga/anime för varje människa. Det finns så otroligt många serier! Och det finns ju både erotik, barnprogram, "vuxenanime" (som en vanlig såpa fast tecknad), action, skräck, komedi, blandat, fantasy, sci-fi osv... Möjligheterna är oändliga och det är det som gör det så bra! Ska faktiskt se de avsnitt som hittils kommit ut av Elfen Leid (blodigt som satan i gatan), så snart jag har dem bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Den här är ett missfoster men jag utvecklas. Andra jag gjorde. Snygg !!! Jag har ngn hemma jag ritat som vart rätt nöjd med ! men jag har inte scanner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag gillar manga när dom sätter på varandra. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag gillar manga när dom sätter på varandra. :] Kallas hentai eller ecchi, beroende på hur... "rått" det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Där dom äter varandras ögon eller? Sånt tänder jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men aergh! Manga/Anime är ingen en ända serie, det är ju jättemånga, det speciella med mangan/animen är att man ritat på ett speciellt sätt och även finns ett antal kännetecken genom alla serier. För varje serie/film/tvserie etcetra är det ju olika handling, ta till exempel: Dragonball är ju en ganska kända manga, det handlar om en pojke som är på jakt efter 7 magiska kulor samt försöker vinna nån konstig kampturnering. Akira är la en hyfsad animefilm: En man flyr med en mystisk unge, mannen blöder kraftigt och jagas av hundar och män, när denne okände man råkar trampa rätt in i en kravaller, försöker han desperat att fly men blir ihjälskjuten av polisen, barnet flyr för sitt liv och råkar springa in i ett mcgängkrig. Jag vet att det inte är en serie. Men vad jag menar är att det är en fluga, alla tycker det är så coolt med manga och man ska lära sig japaska och resa till japan blablabla. Är väl inget som gör det teckningssättet så överlägset alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Jag vet att det inte är en serie. Men vad jag menar är att det är en fluga, alla tycker det är så coolt med manga och man ska lära sig japaska och resa till japan blablabla. Är väl inget som gör det teckningssättet så överlägset alla andra? mja, de använder faktiskt nästan en helt annan stil, och de flesta är också väldigt noggranna med omgivningar, om du jämför naturer / bakgrund etc i Kalle Anka med en mangaseries låt oss säga typ... Ranma ½ t.ex. så är det ju extremt mycket mer detaljerat i Ranma ½ vilket är en manga, dock är ju vanliga serier också rolig men som sagt... alla har olika smak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Där dom äter varandras ögon eller? Sånt tänder jag inte på. mmmm.... guro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 mmmm.... guro lolz! Hentai är la gott ibland :"> men vissa hentaifilmer/serier är något överdrivna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Kan posta en 17årig kille till min nya serie (?!) OBS! Still beta OBS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Såna som du borde inte få finnas eller så borde det finnas fler av er . Den var mucho snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Såna som du borde inte få finnas eller så borde det finnas fler av er . Den var mucho snygg... hehe, tack Den bilden är väll kanske 1månad gammal... Har inte vågat rita mer på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 för er som vill lära er teckna gå in på Polykarbon - där finns lite basics o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 lolz! Hentai är la gott ibland :"> men vissa hentaifilmer/serier är något överdrivna Bible Black äger men jag gillar inte när det är shemalesaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bible Black äger men jag gillar inte när det är shemalesaker hm altså manga-porr gör dig upphetsad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts