Kalan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Kommer ihåg det ca 3 år gammla franska, manga-inspirerade spelet Oni... Det var skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Finns inte det som manga/anime? Spelet sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Spelet sög Tycker du ja Spelet ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag gillade spelet . Det var skoj att slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 I Elfen Lied var det en tjej som pissade på golvet, så jag har nog ingen lust att se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Justja. Är det någon här som kan rekommendera en riktig blodig, våldsam anime med svordomar osv? Och även humor såklart... ! Filmen (filmmeeeen) Akira, är ju manga och är väl hyfsat blodig men humor vet jag väl inte om den har Jag gillade spelet . Det var skoj att slåss. Indeed! ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag är ett stort fan av Naruto, har 104 avsnitt, alla serier och soundstracks. Jag älskar verkligen dom. Ni som är insatta i manga/anime, är det svårt att rita det? Skulle gå en kurs i Umeå men den var fullsatt så det blir nästa gång. Och är Ghost in a Shell bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 NEJ INTE NARUTO!!! FJORTIS 2K!!!! Fan det är ju den serien ALLA ser på Ghost in the shell har jag inte sett, men många gillar den så den är nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 haha Naruto är ju pwn kan tipsa om en ny serie, Bleach. Handlar om en snubbe som kan se spöken. ett screencap: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mikolan: Ska ta och kolla in den, ser grym ut. skribb: Struntar väl fullkomligt om det är en fjortisserie ( ), diggar den så hårt ändå. Ursäktar för stavfelen, visste inte vad den hette. Försökte mig på att rita något som liknade en manga-figur. Blev ganska bra för att vara min första måste jag erkänna, men armarna vart däremot inte så bra, ruskigt korta. Kan scanna in en bild om någon ens bryr sig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hehe ^^ bara att öva. Naruto var bra fram till ep 60 sen har det gtt utför, här kommer ett till bleach screncap: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har bara sett till 30 just nu, men jag ser typ varje dag så jag är snart färdig. Ritar du något Mikolan? Isf, kan du visa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 epix: Finns en hemsida fullastad med mangaguider om hur du ritar dem m.m. och du kan köpa de verktyg du behöver. Titta bara in på how-to-draw-manga-com finns gratis internetlektioner och du kan även köpa böcker för ytterligare finslipning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag ritar ltie då och då på tråkiga lektioner itne så jättebra än dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 AE_Dave: Jo, jag har kollat in den sidan. Ska kolla efter böcker också, tack ändå. Men jag tycker det är lite fusk att rita på datorn, så jag ritar efter hand. Mikolan: Du är ju duktig om man jämför med mina. Det svåraste med att rita en karaktär är att göra kläderna, så förbannat svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 AE_Dave: Jo, jag har kollat in den sidan. Ska kolla efter böcker också, tack ändå. Men jag tycker det är lite fusk att rita på datorn, så jag ritar efter hand. Mikolan: Du är ju duktig om man jämför med mina. Det svåraste med att rita en karaktär är att göra kläderna, så förbannat svårt. hehe jo det är lite mysko och rita på datorn, men jag klarar inte av att rita på datorn hehe blir ju kackerlacka av alltihop, för hand ska det vara precis som du säger! Den såg ju nice ut Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Den här är ett missfoster men jag utvecklas. Andra jag gjorde. Redigerad 17 oktober, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Den här är ett missfoster men jag utvecklas. Andra jag gjorde. Ansiktet var det inget fel på alls! Men om jag ska vara uppriktig såg fingrarna lite knubbiga och korta ut men, träning ger färdighet! nice iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 skaffa pennmus från clas ohlson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Får jag fråga vad som är så speciellt med japanskt stuff? Där alla har enorma ögon och pyttesmå munnar och där tjejerna inte har några bröst och ser ut som 3-åringar i ansiktet. Sen att det är tecknat gör ju inte saken bättre direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts