saffecool Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 nej men naruto www.narutofan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 warez! oh shit hade också skrivit den adressen *tar bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad är det för skillnad på Manga och Anime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Manga är tidningsserier osv. och Anime är film/tv-serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Har ändrat uppfattning nu efter att ha sett Photon. Så jävla roligt . Nån annan som sett Photon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Nej, men jag har sett Pokémon och Sailor- Moon. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Har sett, Pokémon, Digimon, Sailor Moon, Ah my goddess, Tenchi Muyo, och typ introt på nån DBZ-dvd som syrran har. AMG var lugnt bäst men jag är inte så insatt i Anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Av de två som jag sett var ju Pokémon bäst. Längtar tillbaka lite till de tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Enda animen jag har sett är LoveHina (om man räknar bort Pokemon då ). garvar som fan när jag ser avsnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Enda animen jag har sett är LoveHina (om man räknar bort Pokemon då ). garvar som fan när jag ser avsnitten YOU SHALT TEH WATCH AZUMANGA DAIO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 de ända animen jag sett e typ första db filmen och Ruroni Kenshin och lite hentai då men de kanske vi inte ska prata så mkt om . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Just det ja... Har sätt ändlöst mycket Hentai, om det nu räknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 (redigerad) hehe, db har man läst... tycker den suger för den är överdrivet barnslig. One Piece är bra, men inte bättre Vagabond är ruskigt bra, snygg och bara älskvärd. Full Metal alchemist är bara så J*VLA bra! Edit: Menade att det typ va unga i den... blev lite fel Tog bort det... Nu när jag själv läste det så blir det bara fel fel fel Redigerad 8 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 hehe, db har man läst... tycker den suger för den är överdrivet barnslig. One Piece är bra, men inte bättre Vagabond är ruskigt bra, snygg och bara älskvärd. Full Metal alchemist är bara så J*VLA bra! Antagligen för lite yngre läsare men jag och mikolan (!?) tycker att den äger... Yngre läsare?? är ju fan blod och våld i varje avsnit, dör typ folk hela tiden ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Justja. Är det någon här som kan rekommendera en riktig blodig, våldsam anime med svordomar osv? Och även humor såklart... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Skribb: kollat in 'Vagabond'? Våldsam är den, men humor och liknande vet jag inte. Annars är ju FMA ett bra exempel, mycket blod och humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 anime kan va riktigt fett, gillar serien Samurai Deeper Kyo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Skribb: Elfen Lied. http://animenfo.com/animetitle,1443,vrezym,elfen_lied.html och Fullmetal Alchemist http://fullmetal-alchemist.com/ Samurai Deeper Kyo orkade jag bara kolla ep 1 på =) när det dök upp en ödla stängde jag av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Samurai Deeper Kyo orkade jag bara kolla ep 1 på =) när det dök upp en ödla stängde jag av. inget fel på ödlor första avsnittet va ju fetast -Dont touch her thouse boobs belong to me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Tack Pisc och Miko. "Caution note from supers: This anime is VERY violent and its also uncensored, its not ment for the weak of heart." Oh hell yes Ska kika på dom sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts