Mikolan Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Hatar manga. Synd för dig, du går verkligen miste om ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Har läst lite Dragonball på sistone, första boken (Drakkulornas hemlighet) för att vara exakt, och så pjåkigt var det väl inte. Väldigt rolig, och den där lilla katten Pool var ju skitgullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 tycker inte manga i serier är någe roliga , sen undrar jag också var allting är svart vit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 tycker inte manga i serier är någe roliga , sen undrar jag också var allting är svart vit ? För att dem föredrar att teckna i svartvitt. Alla gör ju itne det, finnsj u en del som färglägger bilderna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Dragon Ball är absolut min favvo. Har läst 46 av böckerna. Finns det någon mer Dragonballserie översatt till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Dragon Ball är absolut min favvo. Har läst 46 av böckerna. Finns det någon mer Dragonballserie översatt till svenska? 46 vilka då?? de finns väll bar till 42 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 Hmmm... kanske det var det men jag har läst alla i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Fick ett väldigt trevligt och väntat mail imorse. Hej! Nu har www.anime.se öppnat! Varmt välkommen! Du får detta mail för att du anmält ditt intresse på www.anime.se och detta är det enda mail du kommer att få ifrån oss. Om du även i fortsättningen vill få vårt nyhetsbrev och ha koll på vad som händer är du välkommen att registrera dig som medlem i vårt forum. Vi ses! mvh Tomas Dahlin Anime.se info@anime.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Har just börjat läsa en serie som heter "Ranma½" ... den är faktiskt rätt bra! Påminner lite smått om Dragonball på vissa ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 (redigerad) Ifall du tycker om Dragonball ska du lätt läsa (alternativt kolla på animen) Naruto, den är hur bra som helst. info: http://www.********.com Redigerad 3 oktober, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) hellsing e ju ba för bra db är sugigt Redigerad 16 maj, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 One Piece är ju bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 w0rdar zal, one piece e bäst Svartvitt e jue bäst! har lärt mig teckna lite förr, kanske kan posta en o en annan bild senare.. när ja hittar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Älskar DN Angel, pröva den ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Gillar inte Manga/Anime Kolla bara på Dragonballz som man läser upp&ner, bak&fram och in&ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det ända jag sett i japansk tecknat är Hentai.. Det är ju kul det med.. yeoh e det en liten snuskis som moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 är det nån här som vill starta en svensk fansub grupp (som fansubbar anime såklart)? isåfall kontakta mig på msn saffecool@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag blir alltid lika barnsligt upprymd när Manga Mania dimper ner i brevlådan. Den rekommenderar jag till de som inte är så vana vid Manga. (Inte för att jag kan kalla mig särskilt van, men...). Jag och en kompis satt en lördag och kollade 3,5 timme GTO (Great Teacher Onizuka). Det är en av de bästa manga/anime's jag upplevt. Utan att låta töntig, hoppas jag... Checka Manga Mania. Fullt godkänd blaska utgiven av nystartade Manga Media, dotterbolag till Fullstop Media. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Gillar inte Manga/Anime Kolla bara på Dragonballz som man läser upp&ner, bak&fram och in&ut Dragonball har jag aldrig riktigt gillat, men one piece har jag fastnat på! Sen finns det ju olika som inte e lika barnsliga/seriösa... då menar jag skillnaden på te x ranma och db, one piece & DN Angel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Sorry att jag drar upp en gammal tråd igen men jag har hört av alla möjliga personer att det ska finnas att ladda hem olicenserad anime från bittorrent (om olicenserad alltså lagligt ) nån som vet var jag kan hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts