AE_Dave Skrivet 2 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Eightball: håller med dig. DB var mycket roligare, hehehe kommer aldrig glömma kame sennins näsblod.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Men det är komiskt med japanska serier eftersom alla måste innehålla erotik för att marknaden ska köpa det. Själv har jag läst alla dragon ball, 1-42 eller vad det nu är. Jag tycker att dom första i serien är bättre än senare. Speciellt i mitten tycker jag böckerna blir lite uttjatade men samma saker hela tiden. Dom rycker dock upp sig mot slutet. Men den stora boken om dragon ball är ju inte så mycket läsning i direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Har intresserat mig extremt mycker för anime på senaste tiden, har sett 40 avsnitt av Rurouni kenshin på 2 veckor. Sen såg jag på Voices from a distant star, den rekommenderar jag verkligen till alla som är intresserade av anime, otroligt bra kortfilm som gav mer än de flesta 20 avsnitt+ serier. På senaste tiden har jag kollat på .hack//sign upp till 22, sista dvd'n komemr ut i mars, längtar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 (redigerad) Rurouni Kenshin är bra, men jag har inte sett mycket anime, så jag vet inte om det finns bättre. En kompis rekommenderade en serie, kommer bara inte ihåg namnet (ett ord, kort, något med H, skulle jag tro) Redigerad 27 februari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2004 Rurouni Kenshin är bra, men jag har inte sett mycket anime, så jag vet inte om det finns bättre. En kompis rekommenderade en serie, kommer bara inte ihåg namnet (ett ord, kort, något med H, skulle jag tro) Hentai eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Haha mangarunkare Hehe skoja bara, mina rekomendationer är många men spana gärna in, dragonball böckerna, princess mononoke filmen, .hack// böcker/film, love hina, chobits m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Rurouni Kenshin är bra, men jag har inte sett mycket anime, så jag vet inte om det finns bättre. En kompis rekommenderade en serie, kommer bara inte ihåg namnet (ett ord, kort, något med H, skulle jag tro) Hellsing kanske? Redigerad 28 februari, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Är det bara jag här som tycker Manga/anime suger? Sailor Moon och Pokémon och all annan sånn skit suger tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Är det bara jag här som tycker Manga/anime suger? Sailor Moon och Pokémon och all annan sånn skit suger tycker jag... dom sakerna som du nämde suger men inte DB m.m har börjat läsa one pice . Den e rätt bra faktis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Är det bara jag här som tycker Manga/anime suger? Sailor Moon och Pokémon och all annan sånn skit suger tycker jag... Finns ju mangaserier och filmer för de lite äldre också faktiskt. t.e.x. Akira, hehe det är en manga/anime splatter-film så hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Hentai eller? Hentai, nepp, menade inte det, men har nog sett ändå Hellsing kanske? inte det heller... Redigerad 28 februari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Är det bara jag här som tycker Manga/anime suger? Sailor Moon och Pokémon och all annan sånn skit suger tycker jag... Du drar ju upp två barnprogram, men kan knappast säga att sailor moon är så dåligt. Du skulle ju kunna säga lite annan manga som suger? För det du säger nu är likadant som att säga all mat med peppar i är äckligt även om du bara har smakat tre olika rätter med peppar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Äh, gå och lägg dig, jag menade faktiskt att all manga är fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Äh, gå och lägg dig, jag menade faktiskt att all manga är fult du har helt fel . Haru läst eller kollat i någon DB bok eller one pice bok?? jävligt snyygt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 har tittat på ghost in the shell...den är inte så värst bra tycker jag men allmänt är manga rätt snyggt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Full Metal Panic , Full Metal Panic - Fumoffu , Gundam Seed , Hajime no Ippo är bra anime's . Sämsta är att svensk tv visar de sämsta anime filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Hentai, nepp, menade inte det, men har nog sett ändå inte det heller... Säker på att det itne är dot hack då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Har börjat kolla på Neon Genesis Evangelion igen. Finns ingen bättre anime för mig . Sitter och lyssnar igenom soundtracket gång på gång, Kan inte sluta, EVA har t.o.m. bättre soundtrack än .hack//sign ujujuj, komemr nog köpa hela serien på DVD snart . Im in love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 mm jag älskar sandland köpte den på science fiction bokhandeln annars älskar jag manga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Hatar manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts