Blues Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är Ghost in the Shell bra? Jag känner en kille som har dom; på japanska Ps. Jag håller på att göra en liten manga serie; Robo.H Förklarar namnet nån annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har läst manga förut, och tröttnat... Föredrar att rita manga istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Själv hatar man ju manga/anime av alla dess slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lincins Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vash...måste man kunna allt om alla manga serier och allt om alla anime filmer för att vara manga/anime intresserad? det e ingen som orkar bry sig om att kunna allt för det första så kanske man inte gillar all slags anime/manga, det finns ju så många olika typer utav dom! och gör oss alla en tjänst och sluta GNÄLLA på alla andra för att dom inte kan allt om allt! är det nåt mer du vill så kan la du skicka direkt till mig så kommer du sen se att du inte ens kan hälften utav det jag kan! // Lincins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vash...måste man kunna allt om alla manga serier och allt om alla anime filmer för att vara manga/anime intresserad? det e ingen som orkar bry sig om att kunna allt för det första så kanske man inte gillar all slags anime/manga, det finns ju så många olika typer utav dom! och gör oss alla en tjänst och sluta GNÄLLA på alla andra för att dom inte kan allt om allt! är det nåt mer du vill så kan la du skicka direkt till mig så kommer du sen se att du inte ens kan hälften utav det jag kan! // Lincins Han skrev det där för nåt år sen och har itne prceis varit aktiv sen dess, tror knappast han komemr svara på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Manga är väl inte riktigt något jag sitter och kollar på varje dag...men har sett 2 som är bra, Ghost in the shell och Ichy the killer, sen sistnämnda finns det även en verklig re-make på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Silverfang är min favorit! Ginga Nagareboshi Gin intro Låten är skön! Redigerad 11 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 GO POKÉMON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Coyote Ragtime Show och The Melancholy Of Haruhi Suzumiya! Är drabbad av svår Haruhiism! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Dom jag kollar på nu är mest Naruto och Bleach. Annars älskar jag Manga/Anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag gillar inte direk manga och Anime men Hellsing är skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Läste Dragonball Z ett tag.. men jag slutade av någon anledning.. Kanske för att en bok kostade 80kr styck och man behövde 10st för att ha nått att läsa i en vecka.. ont i plånboken.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag gillar inte manga eller någon annan serie av den typen. Gillar inte serier så mycket faktiskt överlag, bara Bamse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kanon, Kanon, Kanon! Se hela serien! Och snart kommer säsong 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Har alltid tyckt anime e skit för wannabe japaner tills en tjej skickade elfen lied Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Har alltid tyckt anime e skit för wannabe japaner tills en tjej skickade elfen lied Elfen Lied är så grymt brutal, men underbar. Måste ladda ner det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Elfen Lied är så grymt brutal, men underbar. Måste ladda ner det igen. Jag hatar slutet. Den tar slut så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Elfen Lied är så grymt brutal, men underbar. Måste ladda ner det igen. Mjo, mådde illa när mobbarna döda hunden. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag hatar slutet. Den tar slut så fort Dårå? Det bästa är ändå när hon "styckar" upp hennes lillasyster, eller efterträdare vad man nu ska kalla henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Dårå? Det bästa är ändå när hon "styckar" upp hennes lillasyster, eller efterträdare vad man nu ska kalla henne. Vaddå dårå? Lite mer blod vill man ju ha! Jag gillade scenen där proffesorn (eller vad man ska kalla honom) sprängdes med sin dotter. Fick mig nästan att fälla en tår eller två. Redigerad 24 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts