the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick en fin mangabok av mamma på Julafton. Det finaste var ett det var en tjej som hade baddräkt på dig och drogupp benet så det pekade mot himlen, det fina med detta var att puppiluran ( ) pressades mot baddräkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick en fin mangabok av mamma på Julafton. Det finaste var ett det var en tjej som hade baddräkt på dig och drogupp benet så det pekade mot himlen, det fina med detta var att puppiluran ( ) pressades mot baddräkten Hahhaa fyfan =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det dåliga var att hon hade köpt bok nr6, haha, var kapitel 45-56 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det dåliga var att hon hade köpt bok nr6, haha, var kapitel 45-56 eller nått Vad heter den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hehe, jag kommer faktiskt inte ihåg. Läste Saiyuki förut, den var bra, fast bara till 3:an, skulle låna fyran av en polare, men det vart aldrig. Ser du på någon anime-serie föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hehe, jag kommer faktiskt inte ihåg. Läste Saiyuki förut, den var bra, fast bara till 3:an, skulle låna fyran av en polare, men det vart aldrig. Ser du på någon anime-serie föresten? jag ser på naruto, Bleach och School Rumble atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag ser på naruto, Bleach och School Rumble atm Jag kolla också på Naruto. Den där boken var ju ganska bra fast det var inte riktig manga, man läste den åt fel håll :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jag fick en fin mangabok av mamma på Julafton. Det finaste var ett det var en tjej som hade baddräkt på dig och drogupp benet så det pekade mot himlen, det fina med detta var att puppiluran ( ) pressades mot baddräkten Vad sa du att den hette ? Redigerad 31 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ramna 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Förlåt om jag drar upp den här, men det kändes bättre än att göra en ny tråd. Jo, jag har sett på Naruto och One Piece ett tag nu. Jag börjar bli less på dom, och undrar om någon vet någon sorglig, allvarlig och utan humor Anime-film? Jag kan döda för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ghost in the Shell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 =P epix: Kolla in Blood: Last Vampire och Jin-Roh: The Wolfsbrigade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag säger bara en sak.... Sailor Moon äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA http://otaku.istheshit.net/images/csphgbav.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Ja den va fin Redigerad 24 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Akira är en helschysst anime-film. Inte spec. mye humor heller. (hehehe splatter. ) Sen är hellsing serien också goding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Okej, tack för svaren. Kul med lite anime-freaks på GTAsajten ändå. Jag kan rekommendera en ganska cool serie som heter Noir, väldigt kall serie om två tjejer som är yrkesmördare. Jag vet inte, kan vara lite svår att få tag på? Jag har sett lite på Ghost in the Shell nu och jag är förälskad. Tack miko, ska kolla in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag har sett lite på Ghost in the Shell nu och jag är förälskad. Ghost in sthe shell är regisserad vad Mamoru Oishii, samma person som har gjort Jin-Roh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ghost in sthe shell är regisserad vad Mamoru Oishii, samma person som har gjort Jin-Roh Hmm.... jag undrar vad som skulle hända med Ghost in the shell och liknande grejs om man stoppade inte lite Pokémons lite här och där.... snacka om misslyckande isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 We enter meifumado. Traskade runt i bibliotket och letade efter ett tidsfördriv för veckans raster. Då ser jag det, en rad på ~5 böcker som omedelbart drar till sig min uppmärksamhet. Jag bestämmer mig för att det här ska jag kolla in. Läser på ryggen "Lone Wolf and Cub". Den har jag ju hört talas om förut, och den verkar skitbra, tänker jag efter att ha bläddrat ett par sidor. Har på 2 dagar läst 3 böcker i denna fantastiska serie .Synd bara att biblioteket bara har bok 1-5 av 28 Varning för spoilers under denna linje!! -------------------------------------------------------------------------------- Mangan handlar om Ogami Itto, kogi kaishakunin under tokugawa shogunatet. Hans fru är gravid och ska föda vilken dag som helst. Men efterhängare av en tidigare daimyo han avrättat är ute efter att döda honom. Dem dödar hans fru och tjänstemän, och placerar diverse bevis i hans hus för att kunna fälla honom för olika brott. När polisen kommer visar det sig att polischefen är den som legat bakom alltihop. Ogami Itto gör processen kort med polistjänstemännen. Han ger sedan sin nyfödde son ett val, han får välja melan en leksaksboll och ett svärd. Väljer han bollen dör han, och träffar sin mor i himmelen. Väljer han svärdet följer han med sin far, i jakten på hämnd. Slutligen väljer han svärdet, och far och son vandrar genom japan som lönnmördare. "Son for hire Sword for hire Suio School Itto Ogami" Assasin. Lone Wolf and Cub. http://mikolan.starbase.se/pics/lwc1.jpg Min favoritscen hittils: http://mikolan.starbase.se/pics/lonewolf.jpg http://mikolan.starbase.se/pics/lonewolf2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts