AE_Dave Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag är hyfsat intresserad av manga, nån annan som har samma intresse? Här tänkte jag att man kunde snacka lite om olika manga filmer/serier, rekommendera olika serier/filmer för varandra och kanske visa egna manga bilder som man gjort helt själva. (Då menar jag HELT själva, inte kalkylerade eller nåt sånt liknande.) [Jag själv är väldigt nyfiken nu på att få se hur många här som gillar manga/anime och hur många som ritar manga och sånt själva. ] Själv har jag nyss gått klart en "mangakurs" där jag har lärt mig rita manga, jag är fortfarande amatör men det går framåt. Några fina manga serier som jag rekommenderar: Akira & DragonballZ (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Det ända jag sett i japansk tecknat är Hentai.. Det är ju kul det med.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Min syrra håller väldigt mycke på med manga och så, bilder och så då.. nån manga/anime.. kul att titta på NGE ( Neon gennesis evangelion ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 DragonballZ rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) Har en film på datorn, Princess Mononoke, mycket bra! Av mästaren Hayao Miyzaki (stavning?) Redigerad 23 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...