don_salvatore87 Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Sayonara Salvatore........ ett av de roligaste uppdragen där man får hämnas på det lilla svinet . Hur dödade ni Salvatore Leone?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag missade att snipra honom så sulade jag en granat så fick jag honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag stod en bit ifrån och sniprade honom.... ungefär vid pay`n sprayen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag stod en bit ifrån och sniprade honom.... ungefär vid pay`n sprayen.... Första gången jag mördade honom missade jag honom. drog in i en bil han han upp till sitt garage. jag var bakom honom sen körde jag in i garaget och hållde fast honom. då började hans bil brinna så sprängdes den och jag dog. sen Mision passed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Första gången jag mördade honom missade jag honom drog in i en bil han han upp till sitt garage jag var bakom honom sen körde jag in i garaget och hållde fast honom då började hans bil brinna så sprängdes den och jag dom sen Mision passed! Punkt eller...... funderat på det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag orkar inte skriva punkt e inte så nogrann sitter bara och skriver inte rätt stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag missade att snipra honom så sulade jag en granat så fick jag honom Hahahahahahaha, sulade.....ojoj.....hihi......de va bra gjort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag orkar inte skriva punkt e inte så nogrann sitter bara och skriver inte rätt stavning Jag förstod inte mycket av va du skrev!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 har inyte kommit dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag sniprade bort hans huvud, har nån dödat Salvatore grnom att springa in på bakgården? Står han bara där då eller kommer han ut genom dörren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 jag kommer inte ihåg hur jag gjorde, det var ett bra tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag missade att snipra honom så sulade jag en granat så fick jag honom hehe coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag stog en gång och väntade så kom hans vakter ut då sprang salvatore för livet så hade jag auto-aim på han. men den där kurvan så man kommer ut på vägen. där försvann auto-aimet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag stog en gång och väntade så kom hans vakter ut då sprang salvatore för livet så hade jag auto-aim på han. men den där kurvan så man kommer ut på vägen. där försvann auto-aimet.... Vad är auto-aim och hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det e ju auto-sikte annars Auto-Target Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det e ju auto-sikte annars Auto-Target Hur får man det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Hur får man det??? Går bara med alla vapen utom M-16, Rocket Launcher, Baseball Bat, Molotov, Granat, och sniper på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag trycker på '........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Måste testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Du! jag fick en sak av en polare på msn så jag kunde göra så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts