mr_tobbe Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) jag kunde gå in gtasajten med fyra w! även 5,6,7,8,9 osv Redigerad 22 oktober, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jag kunde gå in gtasajten med fyra w! även 5,6,7,8,9 osv du kan gå in utan www. också (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Det går med 63 w också, men inte med 64. Rätt mysko faktiskt, annars brukar det alltid komma upp 404 när man råkar slå in ett dubbel-v för mycket. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) Det gå att komma in på gtasajten även med andra tecken en W. Testa tex att gå in på lonewolf.gtasajten.com!! http://lonewolf.gtasajten.com/ edit: lite dum länk där (:!!!... fixat nu... Redigerad 22 oktober, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 vafan!!! haha va skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 jupp, det är väl trevligt (:!!! [iNSERT STAVFEL].gtasajten.com ---> www.gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 förresten varför används inte domänen gtasajten.net kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 www räknas väl som en subdomain precis som vadsomhelst.gtasajten.com, du dirikeras (stavning?) om till gtasajten.com automatiskt om du skriver in ett subdomain som inte existerar? Tillåter din host underdomäner eller hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 @Ade: Den användes under tiden jag konfigurerade servern (innan gtasajten.com flyttade över). Kanske kommer att användas igen... @vigge89: Min host? Plesk-systemet tillåter vissa subdomäner som www.domän, ftp.domän, mail.domän osv. Det går även att ladda ner mods som gör att man kan utnyttja subdomäner fullt ut men jag vill inte göra det (kan ju förstöra annat), finns ändå ingen anledning till subdomäner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 det gå å komma in på aftonbladet med bara www.aftonbldet.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jamen SNÄLLA NÅN... http://bullar-rockar.gtasajten.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 hehe coolt..... Men som sagt Gtasajten klarar allt tillochmed stav fel var det inte så när Blaster var ute så funkade bara Gtasajten för många på forumet ? lr svummlar ja bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 hehe coolt..... Men som sagt Gtasajten klarar allt tillochmed stav fel var det inte så när Blaster var ute så funkade bara Gtasajten för många på forumet ? lr svummlar ja bara? forumet ligger väl på ett annat webbhotel? gtasajten-storage var det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 forumet ligger väl på ett annat webbhotel? gtasajten-storage var det väl? så var det tills hulatn bytte till en egen server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) jag kan skriva gtasajten.hultenius.com men inte gtasajten.jo_c_ke.com Redigerad 23 november, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hehe, gtasajten.hultenius.com och gtasajten.com har olika sid-rubriker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hehe, gtasajten.hultenius.com och gtasajten.com har olika sid-rubriker jooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jooo Ja, nu får allt hultan förklara sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Hmm, skumt. Jag kan inte ändra subdomäner på hultenius.com längre. Men det kvittar, jag använder ju bara domänen till mail ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 GTAsajten UF verkar coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts