Logi Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 när jag ska försätta datorn i vänteläge/viloläge så kommer de här upp: "Enhets drivrutinen för enheten Allmän Volym förhindrar att datorn försätts i Vänteläge. Stäng alla program och försöäk igen. Om problemet kvarstår måste du eventuellt uppdatera den här drivrutinen." jah ha pröva att stänga alla program och försökt igen, men de funka int... :'( nån som känner igen de här som kan helpa mij... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 har du alla driv rutiner ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Gör som det står: Uppdatera Drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Vad har du för graffe då? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 1. ja vet ej 2. vet ej ´hur man gör...min farbror försökte men fick inte till de... 3. nåt Intel Extrem...vet int säkert...men de funkade förut att lägga in vänte- viloläge (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Så var det för mig med ett tag, till slut sket jag i det och datorn sattes i väntoläge efter ett tag. (Fast det där var en laptop, som jag hade förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 jamen, de ha typ vari så här i ett halv år...om int mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 om man är vid avstängningsskärmen ''stäng av, logga ut, starta om'' och håller i antingen shift, ctrl eller allt, tror det va shift i ca 5 sec så skulle ''vänteläge'' komma upp..... tror att det stog så i nån pc tidning för ca 6 månader sen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 om jag gör det så försvinner min cd-rom från datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 om man är vid avstängningsskärmen ''stäng av, logga ut, starta om'' och håller i antingen shift, ctrl eller allt, tror det va shift i ca 5 sec så skulle ''vänteläge'' komma upp..... tror att det stog så i nån pc tidning för ca 6 månader sen..... :'( de funkar inte, blir samma sak igen... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts